آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

جدایی رونالدو از منچستریونایتد قطعی است/ کریس در PSG؟



جدایی رونالدو از منچستریونایتد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رسانه‌های پرتغالی جدایی رونالدو از منچستر در پایان فصل را قطعی می‌دانند.

به گزارش ورزش سه، به نظر می‌رسید قرار است که کریستیانو رونالدو در دربی حساس مقابل منچسترسیتی در خط حمله تیمش قرار گیرد، اما پیش از مسابقه اخباری در مورد مصدومیت این ستاره پرتغالی منتشر شد و نام او حتی در لیست 18 نفره شیاطین سرخ نیز قرار نگرفت. جمعه شب برخی منابع مدعی شدند کریستیانو رونالدو بر خلاف همیشه خودش در مسیر بازگشت به خانه رانندگی نکرده تا شایعاتی در مورد او قوت بگیرد و در نهایت مصدومیت اجازه نداد او در دیدار با سیتی در ترکیب حاضر شود.

 

نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد رونالدو مانند اوایل فصل جاری دوباره دچار مصدومیت از ناحیه لگن شده و به این علت شرایط بازی کردن مقابل منچسترسیتی را نداشته است. اما این ستاره 37 ساله علی‌رغم این شرایط، روز مسابقه با هواپیمای شخصی خود به پرتغال سفر کرد و ترجیح داد چند روزی را در سرزمین مادری خود سپری کند.

 

در پرتغال این شایعه منتشر شده است که رونالدو هرگز مصدوم نبوده و دلیل بازی نکردن او در دربی، اختلاف نظر با رالف رانگنیک سرمربی منچستر بوده است. او از اینکه در تابستان با رد پیشنهاد سیتی به یونایتد برگشت پشیمان است و با توجه به وضعیت تیم در جدول که امید بالایی برای کسب سهمیه ندارد، بعید است فصل بعد برای شیاطین سرخ بازی کند.

 

از قرارداد رونالدو یک سال دیگر باقی‌مانده و او از حالا در پی بررسی پیشنهاداتش برای فصل بعد است. رسانه‌های پرتغالی معتقدند که مقصد احتمالی برای رونالدو می‌تواند پی اس جی باشد و باشگاه پاریسی بیشترین شانس برای جذب رونالدو را دارد. فوق ستاره پرتغالی قصد دارد سال‌های پایانی فوتبالش را در تیمی بازی کند که موفقیتش تا حدی تضمین شده باشد و پی اس جی از هر لحاظ می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. تیمی که لیونل مسی و نیمار را در اختیار دارد و با حضور رونالدو رویایی‌تر خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------