اشد مجازات برای اسطوره اوکراینی شاغل در روسیه!



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
فدراسیون فوتبال اوکراین تصمیم به حذف نام آناتولی تیموشچوک از فهرست بازیکنان این کشور گرفته است.

به گزارش ورزش سه، کمیته اخلاق و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال اوکراین از ریاست این سازمان درخواست کرد تا مجوز مربیگری آناتولی تیموشچوک در سطح حرفه ای را باطل کرده و کلیه افتخاراتی این سرمربی در مسابقات فوتبال اوکراین را از او پس بگیرد.

 

علاوه بر باطل شدن مجوز مربیگری صادر شده توسط فدراسیون فوتبال اوکراین، آنها در این درخواست خواهان دستور فدراسیون در خصوص بازپس گیری تمامی مدال ها و افتخارات تیموشچوک و  همچنین محرومیت این سرمربی از کار کردن در تمامی رده های سنی نیز شدند. 

 

بدین ترتیب مدال های قهرمانی و نقره مسابقات قهرمانی اوکراین، جام حذفی و سوپرجام این کشور از تیموشچوک گرفته شده و نام او از فهرست رسمی بازیکنان تیم های ملی اوکراین نیز حذف می شود. تیموشچوک پس از پیچیده شدن اوضاع بین روسیه و اوکراین و آغاز درگیری نظامی، همچنان به فعالیت خود در باشگاه روسیه ای زنیت ادامه داده و تمایلی به حمایت از کشور خود نشان نداده است.

 

تیموشچوک از سال 2007 تا 2009 و دوباره از سال 2013 تا 2015 به عنوان بازیکن برای باشگاه زنیت بازی کرد. همچنین او از سال 2017 به عنوان دستیار سرمربی این باشگاه واقع در سن پترزبورگ مشغول به کار شده است. تیموشچوک همچنین رکورددار تعداد بازی برای تیم ملی اوکراین با 144 بازی بوده و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال این کشور محسوب می شود. تیموشچوک همچنین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا با لباس بایرن مونیخ در سال 2013، قهرمان جام یوفا با زنیت در سال 2008، قهرمان سه دوره لیگ اوکراین، سه بار جام حذفی و یک بار سوپرجام این کشور با لباس شاختار شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------