لیگ اروپا| توقف بارسلونا و شکست لورکوزن در حضور کوتاه مدت آزمون



لیگ اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با توقف بارسلونا در خانه و شکست بایرلورکوزن در ایتالیا به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری چهار بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران به پایان رسید که در مهمترین آنها بارسلونا در نوکمپ مقابل تیم گالاتاسرای ترکیه به تساوی بدون گل رضایت داد.

 

در دیگر بازی مهم تیم آتالانتا با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود بایرلورکوزن (تیم سردار آزمون) را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 85 به میدان رفت، لورکوزن با گلزنی چارلز آرانگیس در دقیقه 11 پیش افتاد، اما نماینده ایتالیا گل خورده را با سه گل پاسخ داد که در دقایق 23 توسط روسلان مالینوفسکی، و 25 و 49 به وسیله لوئیس موریل به ثمر رسیدند. لورکوزن در دقیقه 63 با گلزنی موسی دیابی اختلاف را به حداقل رساند، اما در نهایت از پس آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو برنیامد.

 

در سایر بازی‌ها تیم فوتبال رنجرز در اسکاتلند با نتیجه 3 بر صفر بر ستاره سرخ صربستان غلبه کرد. تاورنیر در دقیقه 11 (پنالتی)، الفردو مورلوس در دقیقه 15 و لئون بالوگان در دقیقه 51 گل‌های رنجرز را به ثمر رساندند.

 

براگای پرتغال نیز در خانه با نتیجه 2 بر صفر موناکوی فرانسه را شکست داد. آبل رویس در دقیقه 3 و ویکتور کاروالیو در دقیقه 89 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند

 

تیم فوتبال سویای اسپانیا از ساعت 21:30 به‌وقت تهران میزبان وستهام انگلیس بود و موفق شد میهمانش را با تک‌گل دقیقه 60 منیر الحدادی شکست دهد.

 

پرافتخارترین تیم مسابقات، پنجشنبه هفته آینده در لندن میهمان وستهام خواهد بود.

 

همچنین بازی تیم‌های لایپزیگ و اسپارتاک مسکو هم به‌دلیل محروم شدن باشگاه‌های روسی از سویا یوفا به‌دلیل جنگ اوکراین لغو شده است.

 

***

 

لیگ کنفرانس اروپا| جشنواره گل فاینورد در حضور کوتاه جهانبخش؛ رم به مرحله بعد نزدیک شد

مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا با پیروزی خارج از خانه تیم‌‌های فوتبال رم و فاینورد هلند آغاز شد.

 

در آغاز دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، پنجشنبه شب چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال رم ایتالیا میزبان هلندی‌اش تیم ویتسه هلند را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. رمی‌ها در حالی با گلزنی سرجیو اولیویرا در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه اول بازی را بردند که همین بازیکن در دقیقه 78 به دلیل دریافت کارت قرمز اخراج شد و بازی برگشت را که پنجشنبه هفته آینده در ایتالیا برگزار می‌شود، از دست داد.

 

در دیگر بازی مهم تیم فوتبال فاینورد هلند که علیرضا جهانبخش در آن توپ می‌زند، با نتیجه 5 بر 2 میزبان خود تیم پارتیزان بلگراد صربستان را در هم کوبید. جهانبخش در دقیقه 81 این بازی وارد میدان شد. فاینورد در دقایق 20 و 77 توسط تورنسرا، در دقیقه 51 توسط دسرز، در دقیقه 64 توسط گیرترویدا و در دقیقه 71 به وسیله سینیسترا به گل رسید. ناتشو در دقیقه 13 و نمانیا یوویچ در دقیقه 46 هم دو گل میزبان صرب را به ثمر رساندند.

 

در دو بازی دیگر تیم اسلاویا پراگ جمهوری چک با نتیجه 4 بر یک بر میهمان خود لاسک اتریش غلبه کرد و پائوک یونان هم با یک گل خنت بلژیک را شکست داد.

 

همچنین لسترسیتی انگلیس با نتیجه 2 بر صفر رن فرانسه را شکست داد. آلبرایتون در دقیقه 30 و ایهاناچو در دقیقه 3+90 گل‌های این بازی را زدند.

 

مارسی فرانسه هم در ورزشگاه ولودروم با نتیجه 2 بر یک بازل سوئیس را شکست داد. آرکادیوژ میلیک در دقایق 19 (پنالتی) و 68 برای مارسی گلزنی کرد و اسپوزیتو در دقیقه 79 تنها گل بازل را زد.

 

همزمان با این بازی‌ها، تیم پی‌اس‌وی آیندهوون هلند در خانه برابر کپنهاگن دانمارک به میدان رفت که این بازی با تساوی 4 - 4 خاتمه یافت.

 

تیم بودوگلیمت نروژ نیز با نتیجه 2 بر یک آلکمار دیگر نماینده هلند را شکست داد و در کسب پیروزی ناکام گذاشت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------