آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

گل محمدی: سه امتیاز ارزشمندی را گرفتیم/ بازی مهمی با استقلال در پیش داریم



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که دیدار این تیم با استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: نیمه اول فوق العاده عمل کردیم اما در نیمه دوم برای حفظ نتیجه بازی کردیم.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: به تمام هواداران پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم و از بازیکنانم به دلیل زحماتی که برای این نتیجه کشیدند تشکر می‌کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان خود افزود: در نیمه اول بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم. کاملا فعال بودیم و حمل توپ همراه با جابجایی زیاد داشتیم. موقعیت‌های خیلی خوبی هم به دست آوردیم که توانستیم دو بار استفاده کنیم و گل بزنیم که از روی ضربات ایستگاهی بود.

 

گل محمدی ادامه داد: نیمه اول برای ما خیلی خوب بود. خوب توانستیم در زمین حریف به هم پاس بدهیم و موقعیت ایجاد کنیم. شاید در نیمه دوم مقداری تحت تأثیر جوانی، انگیزه بالای حریف برای جبران و استرس حفظ نتیجه قرار گرفتیم که با توجه به باخت قبلی طبیعی بود.

 

وی درباره عملکرد نفت مسجد سلیمان تاکید کرد: خیلی خوب و با انرژی بازی کردند و جسورانه و شجاعانه عمل کردند؛ البته می‌توانستیم باز هم به گل برسیم که توپ به تیر دروازه خورد ولی خوشحالم به هدف اصلی که گرفتن سه امتیاز بود رسیدیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با توجه به وضعیت جدول گرفتن سه امتیاز هدف اصلی بود که خوب به آن رسیدیم. تا دربی شش روز فاصله است و خیلی خوب کار می کنیم. بازی خیلی مهمی با استقلال داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------