بیانیه هواداران PSG؛ ناصرالخلیفی باید برود!



ناصرالخلیفی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هواداران افراطی پاری سن ژرمن خواهان پایان کار ناصر الخلیفی در این باشگاه شده‌اند.

به گزارش ورزش سه، حذف پاری سن ژرمن به دست رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موجی از انتقادات را در پاریس به‌همراه داشت، از لئو مسی که رسانه‌های مختلف پس از بازی در برنابئو به آن اشاره کردند تا نیمار، ستاره‌ای که با عملکردی دور از انتظار در پارک دو پرنس ناامیدی هواداران پاری سن ژرمن را رقم زد.

 

اکنون ناصر الخلیفی جدیدترین فردی است که مورد خشم هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفته است. در بیانیه‌ای که امروز منتشر شد هواداران افراطی پی‌اس‌جی قصد دارند تا در بازی فردای تیم‌شان مقابل بوردو نارضایتی خود را نسبت به مرد قطری نشان دهند.

 

در بیانیه هواداران پاری سن ژرمن آمده است: "از همه هواداران باشگاه می‌خواهیم که بدون خشونت به ما بپیوندند. ما حافظه کوتاهی نداریم و می‌دانیم که بازگشتمان به کورس رقابت را مدیون رئیس ناصر الخلیفی هستیم. هیچ مشکل شخصی با او وجود ندارد اما مشخصاً او در حال حاضر نمی‌تواند فرد مناسبی برای باشگاه باشد. وضعیت باشگاه به گونه‌ای است که ما مستلزم یک‌سری تغییرات هستیم."

 

شرایط پاری سن ژرمن در حال حاضر بسیار پیچیده و پرحاشیه شده است. اگر چه آنها با فاصله زیادی صدرنشین لیگ یک فرانسه هستند اما هواداران این تیم همواره رویای فتح لیگ قهرمانان را داشته و قهرمانی در لیگ فرانسه نمی‌تواند خیلی آنها را راضی کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------