قلیچ: مجیدی ۱۰ میلیون منصوریان را بدهد تا آه او دامنش را نگیرد



وحید قلیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: حامد لک فرصت خیلی خوبی در پیش دارد تا ضمن جبران اشتباهات اخیرش، بار دیگر ارزش‌هایش را به همه هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس اثبات کند.

وحید قلیچ دروازه‌بان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات اخیر در هفته بیست و دوم در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان، همچنین موضوع دلخوری دو استقلالی قدیمی و دروازه‌بانی حامد لک در دربی ۹۸، اظهاراتی را مطرح کرد:

 

پرسپولیس با برد به دربی رسید. شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم تیم بعد از آن شکست غیرمنتظره در آبادان، یک برد خوب در مسجد سلیمان به دست آورد. این خیلی سخت است که دو هفته قبل از دربی شما دو بار عازم خوزستان شوید. آنهایی که فوتبال بازی کرده اند می‌دانند چه می‌گویم. دوبار مسافرت به خوزستان، وضعیت بدنی تیم را دچار مشکل می‌کند ولی بچه‌های باغیرت پرسپولیس ثابت کردند از هیچ تلاشی برای قهرمان شدن غافل نمی‌شوند.

 

خیلی‌ها می‌گویند با توجه به حساسیت دربی، پرسپولیس برای این بازی استرس دارد؟

اصلاً این طور نیست! تیمی که همیشه مقابل پرسپولیس بیشتر از همه استرس دارد استقلال است. هر تیمی جلوی پرسپولیس به میدان می‌آید ابهت پرسپولیس آن تیم را می‌گیرد اما از همه بیشتر استقلالی‌ها هستند که وقتی جلوی پرسپولیس بازی می‌کنند دست و پایشان می‌لرزد. این حرف‌ها را همان کسانی می‌زنند که طرفدار استقلالند و میخواهند به خیال خودشان پرسپولیس را به حاشیه ببرند.

 

پیش بینی شما از این مسابقه چیست؟

ما در این چند هفته در همان نیمه اول کار حریف را تمام کرده ایم و این بار هم می‌رویم تا سریع به گل برسیم. البته استقلال این فصل خوش شانس بوده که توانسته تا اینجا نتایجی بگیرد که بالاتر از پرسپولیس بایستد. ولی همانطور که از مدتها پیش گفتم اینها موقتی است و در همین مسابقه شرایط تغییر پیدا می‌کند.

 

چطور؟

برای اینکه این استقلال با این سرمربی خاصی که دارد کافی است یک بار شکست بخورد. یک شکست نسخه استقلال را می‌پیچد. شکستی که فقط از عهده گل محمدی و شاگردانش برمی‌آید.

 

بازی چند چند می‌شود و فکر می‌کنید چه بازیکنانی برای پرسپولیس گل بزنند؟

بازی که با دو گل اختلاف به سود پرسپولیس تمام می‌شود و انشالله وحید امیری گل برتری را می‌زند. فوتبالیست بااخلاقی که استقلالی‌ها در این مدت به شدت در حقش بی معرفتی و او را اذیت کردند و با موضوعات مختلف خواستند تمرکزش را از بین ببرند ولی خم به ابرو نیاورد و با قدرت در خدمت پرسپولیس بود و با جان و دل بازی کرد. امیدوارم یک گل خوشگل به استقلال بزند تا انتقام این چند وقت را بگیرد. وحید یک بازیکن بزرگ در تیم ملی است ولی در این یک ماه خیلی‌ها خواستند تمرکزش را از بین ببرند. او حتما به استقلال گل می‌زند. مطمئنم!

 

چرا گفتید مربی استقلال خاص است؟

برای اینکه اتفاقات آخر بازی استقلال با صنعت نفت را شنیدم که مجیدی موقع خروج از زمین باعث دلخوری منصوریان شده و او هم گفته بابت خانه دار شدن مجیدی در تهران ۱۰ میلیون چک به حاجی فتح الله زاده داده بود. برای همین به مجیدی یک توصیه می‌کنم.

 

چه توصیه ای؟

برای اینکه ناله و نفرین منصوریان پشت سرش نباشد و آهش دامنش را نگیرد بیاید و ۱۰ میلیون او را پس بدهد تا هم منصوریان خوشحال شود و هم تیمش ناجور نبازد. چون به هر حال تو (مجیدی) که در این دربی ببر نیستی...! لااقل یک کار درست در این فاصله انجام بده...

 

درباره دروازه‌بان تیم پرسپولیس در بازی با استقلال چه صحبتی دارید؟ شما بعد از بازی با صنعت نفت به شدت منتقد حامد لک بودید؟

برای ما مهم پیروزی در دربی است. این که حامد لک درون دروازه بایستد یا گوهری فرقی نمی‌کند. البته که حامد لک بازیکن باتجربه‌ای است و یک فرصت خوب پیش روی اوست تا ضمن جبران اشتباهاتش مقابل گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان باردیگر توانایی‌هایش را به طرفداران پرسپولیس ثابت کند. من حامد را می‌شناسم. او بچه خوبی است و قطعاً اگر در دربی به میدان برود با تمام وجود از دروازه پرسپولیس مراقبت می‌کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------