حمایت فابرگاس و سوارز از مسی و نیمار؛ «خجالت آور است»/ پوچتینو واکنش نشان داد



نیمار و مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سسک فابرگاس و لوییز سوارز نسبت به رفتار هواداران پاریس با مسی و نیمار واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرآنلاین، هواداران پاریسن‌ژرمن در دیدار مقابل بوردو اقدام به هو کردن لیونل مسی، نیمار و برخی دیگر از ستاره‌ها کردند تا این اقدام آن‌ها با واکنش لوئیس سوارز و سسک فابرگاس روبرو شود.

 

فابرگاس در صفحه توییتر خود نوشت: «فوتبال دیگر هیچ حافظه‌ای ندارد. خجالت آور است، همیشه در کنار شما هستم برادرها.»

 

سوارز هم با انتشار یک استوری از دو هم‌تیمی سابق خود حمایت کرد و گفت»«مثل همیشه، فوتبال حافظه ندارد، همیشه در کنارتان هستم.»

 

نیمار و مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نیمار و مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

واکنش پوچتینو به «هو» شدن مسی و نیمار در پارک‌دوپرنس

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به جو ملتهبی که در بازی امروز تیمش با بوردو وجود داشت، واکنش نشان داد.

 

به گزارش تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم‌ تحت‌هدایتش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه موفق شد بوردوی قعرنشین را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و به صدرنشینی  خود استحکام ببخشد، پس از این بازی گفت: بازی سختی در شرایط سختی مقابل تیمی که برای بقایش در لیگ می‌جنگد، بود. تیم اما کارش را به خوبی انجام داد و من از کاری که تیم کرد و نتیجه بازی راضی هستم. ما به دنبال پیروزی و سه امتیاز این دیدار بودیم که به هدف‌مان هم رسیدیم. برای کسب این نتیجه هم بهترین ترکیب را راهی میدان  کردیم.

 

وی همچنین درباره جو حاکم بر ورزشگاه پارک‌دوپرنس که هواداران پاری‌سن‌ژرمن برخی بازیکنان تیم‌شان از جمله لیونل مسی، نیمار و واینالدوم را هو کردند، اظهار داشت: هیچ‌کس این پس‌زمینه را دوست ندارد و بابت این موضوع ناراحت شدم. همه کسانی که پاری‌سن‌ژرمن را به خاطر نتیجه نگرفتن مقابل مادرید دوست دارند، غمگین هستند. به شخصه از آنچه امروز در پارک‌دوپرنس تجربه کردم، ناراحت هستم.

 

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در مواجه با این پرسش که «آیا نیمار و مسی تحت‌تاثیر سوت‌های اعتراضی زیادی که هواداران به موقع پا به توپ شدن‌ آنها می‌زدند، قرار گرفتند؟»، تأکید کرد: همه ما تحت‌تأثیر این موضوع قرار گرفته‌ایم. ما ناراحتی و ناامیدی را درک می‌کنیم. همه ما با هم و به عنوان یک تیم، این را تجربه می‌کنیم. ما باید مسؤلیت آنچه که رخ داده را بپذیریم. ما در ناامیدیِ هواداران شریک هستیم.

 

پوچتینو همچنین درباره چرایی استفاده از کیلور ناواس در این دیدار و اینکه آیا این انتخاب او ربطی به اشتباه جان‌لوئیجی دوناروما در بازی برگشت با رئال مادرید داشته است، گفت: اتفاقی که در بازی با رئال افتاد، اشتباه دروازه‌بان نبود، بلکه اشتباه داوری بود. دوناروما در وضعیت خوبی است اما ما امروز کیلور را برای قرار گرفتن در دروازه انتخاب کردیم. دوناروما و ناواس هر دو بابت حذف PSG از لیگ قهرمانان ناراحت هستند. این نتایج است که در انتخاب ترکیب تیم تعیین‌کننده است، نه یک اشتباه!

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------