شکایت داور دربی 98 از یحیی گل محمدی؛ او به من فحش ناموسی داد!



شکایت داور دربی 98 از یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
داور دربی 98 از سرمربی پرسپولیس شکایت کرده است.

به گزارش فوتبالی، شنیده ها حاکی از آن است مهدی سیدعلی که روز گذشته قضاوت دربی پایتخت بین دو تیم پرسپولیس و استقلال را بر عهده داشت، از یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزها به دلیل رفتاری که در زمان برگزاری این مسابقه انجام داد علیه او در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

 

ظاهرا سیدعلی در شکایت خود که در کمیته انضباطی و کمیته اخلاق طرح کرده است علاوه بر حضور عجیب گل محمدی در زمین فوتبال و حمله ور شدنش به داور نوشته و مدعی است سرمربی پرسپولیس به او توهین کرده و تهمت و از الفاظ زشت و فحاشی ناموسی پس از گل تساوی استقلال استفاده کرده و او را هل داده است.

 

جنجالی‌ترین صحنه دربی 98 در نیمه دوم رقم خورد که سعید آقایی مدافع تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و کادرفنی پرسپولیس قصد داشت سیدجلال حسینی را به جای این بازیکن به زمین بفرستد اما پرسپولیسی ها مدعی هستند داور اجازه این تعویض را نداده تا پرسپولیس در زمانی که با 10 نفر بازی می‌کرد گل تساوی را دریافت کند.

 

پس از این اتفاق یحیی گل‌محمدی وارد زمین شد و اعتراضات شدیدی نسبت به تصمیم مهدی سیدعلی در این صحنه کرد که در نهایت این اعتراضات منجر به اخراج او از کنار زمین شد.

 

یحیی گل‌محمدی همچنین زمانی که قصد ترک ورزشگاه آزادی را داشت و در مواجه با خبرنگاران در تونل آزادی باز هم دست از انتقاد از سیدعلی بر نداشت و در واکنش به عملکرد او گفت: بروید با سیدعلی مصاحبه کنید؛ سیاه‌ترین روز داوری بود. خجالت بکشید! 

 

باید منتظر ماند و دید ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه و شنیدن توضیحات طرفین و همچنین گزارش داور و ناظر بازی چه تصمیمی درباره یحیی گل‌محمدی خواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------