انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از یحیی/ شما که خودت را دانای کل می‌دانی چرا...



ضیا عربشاهی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: یک مربی که تازه پایین‌ترین مدرک مربیگری آسیا را اخذ کرده ۲ بازیکن اصلی خود در قلب دفاع را از ترکیب بیرون نمی‌گذارد.

به گزارش میزان، ضیا عربشاهی درباره عملکرد تیم پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۸، اظهار داشت: تمام بازی‌های لیگ یک طرف و دیدار دربی هم یک طرف؛ زیرا این دیدار حساس‌ترین بازی فصل برای دو تیم پایتخت‌نشین بود. تعجب من از گل‌محمدی اینجاست که وقتی او به خوبی از اهمیت کسب ۳ امتیاز در دربی آگاه است چرا باید دست به تغییر چینش ابتدایی تیم خود بزند. حتی یک مربی که تازه پایین‌ترین مدرک مربیگری آسیا را اخذ کرده ۲ بازیکن اصلی خود در قلب دفاع را از ترکیب بیرون نمی‌گذارد.

 

وی افزود: باعث تعجب است، زیرا این ۲ مدافع در طول فصل زیاد سابقه کنار هم بازی کردن را نداشتند و در مقابل چرا باید مدافعان باتجربه و سرحالی مانند سیدجلال حسینی و وحدت هنانوف را نیمکت نشین کند؟ سوال من از کادر فنی پرسپولیس اینست که چرا این ۲ نفر در دربی نبودند و کسانی که تجربه چندان بالایی ندارند باید به زمین فرستاده شوند؟ به نظرم ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس با این ترکیبی که گل‌محمدی به زمین فرستاد ناراحت شدند.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از عملکرد کادر فنی قرمزپوشان پایتخت، خاطرنشان کرد: وقتی می‌دانید یک بازیکن نمی‌تواند در بین ۳ مدافع تیم حریف کار خاصی انجام دهد، چرا باید مانند ترسوها با تک مهاجم بازی کرد. یک مسئله دیگر که آزرده خاطرم کرد این بود که گل‌محمدی تازه در انتهای بازی یادش افتاده بود تا ترکیب تیمش را عوض کند. آیا تا پیش از آن یادت نبود بخواهی این کار را انجام دهی؟ یک شخصی که حتی تازه کار مربیگری را شروع کرده باشد به خوبی متوجه است که نتیجه یک بر صفر، شکننده است و هر لحظه امکان تغییر نتیجه وجود دارد، اما شما که خودت را دانای کل می‌دانی چرا تازه در ۱۰ دقیقه پایانی یادت افتاد دست به تعویض بزنی؟

 

عربشاهی تصریح کرد: بازی درگیرانه‌ای بود و هر دو تیم در وسط زمین محکم بازی می‌کردند، اما در مورد عدم حضور کامیابی‌نیا در ترکیب پرسپولیس بهتر است کادر فنی توضیح دهد. آقا یحیی ما می‌توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم، اما روی اشتباهات تاکتیکی شما و دستیارانتان این اتفاق رخ نداد. به نظرم این تساوی دست کمی از شکست ندارد و شما باعث ناراحتی هواداران شدید.

 

وی با انتقاد از رفتار گل‌محمدی پس از دریافت گل تساوی اظهار کرد: تنها استنباط من اینست که شما خواستید اشتباهات خودتان را به این طریق لاپوشانی کنید و گرنه اصلا فکر این هواداران نبودید. چه خوب است در اتاقی بنشینید و به اشتباهاتی که مرتکب شدید فکر کنید. درست نیست اشتباهات خودمان را گردن دیگران بیاندازیم. امیدوارم پرسپولیس بتواند دوباره شرایط روحی و روانی خود را بازیابی کند و دوباره به روزهای خوبش برگردد.

 

عربشاهی در پایان گفت: هنوز هم معتقدم قهرمانی دور از دسترس نیست. شاید با گفتن این صحبت‌ها هواداران به من بی‌احترامی کنند، اما باید بدانند من هوادار دیروز و امروز پرسپولیس نیستم، بلکه ۱۴ سال با افتخار پیراهن این تیم را پوشیده‌ام و به خیلی از پیشنهادات بابت علاقه‌ام به پرسپولیس پاسخ منفی دادم؛ موضوعی که اکنون دیگر مشاهده نمی‌شود و برای خیلی از بازیکنان مسائل مالی اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به پیراهن، عِرق و تعصب دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------