مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا: بابت حکمی که برای کنعانی‌زادگان صادر کردید متأسفم



مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: در فوتبال ایران بی قانونی موج می زند و این موضوع را از دعوت کنعانی زادگان به تیم ملی می توانید متوجه شوید.

به گزارش ایرنا، مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نکته‌های زیر اشاره کرد:

 

*لیست بازیکنان تیم ملی در تمامی اردوها تقریبا مشترک بوده و این شرایط باعث انسجام و شناخت بازیکنان می شود. نداشتن بازی دوستانه یکی از مشکلات تیم ملی بود که خوشبختانه این موضوع تاثیر منفی روی کار تیم نگذاشت.

 

*تیم ملی ما پشتیوانه ضعیفی دارد و نمی توانیم بازیکنان جوان به تیم اضافه کنیم. در حال حاضر با توجه به لژیونرهای خوبی که داریم توانسته ایم این نتایج را کسب کنیم.

 

yektanet.com

 

*نتیجه این دو بازی برای ما اهمیت زیادی ندارد. برخلاف برخی که اعتقاد دارند پیروزی در این دو مسابقه می تواند شانس صعود از مرحله گروهی جام جهانی را برای ما افزایش دهد؛ من اعتقاد دارم ما شانسی برای صعود از گروه خود در جام جهانی نداریم.

 

*تا اینجای کار هم با تلاش بازیکنان توانسته ایم به جام جهانی صعود کنیم. ولی جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد و در گروه ما قطعا تیم های بسیار قوی و پیشرفته ایی قرار می گیرند و این موضوع کار را برای ما بسیار دشوار می‌ کند.

 

*در خصوص عملکرد اسکوچیچ باید بگویم مربی در فوتبال ملی با توجه به ابزارهایی که دارد فقط سی درصد در موفقیت تیم نقش دارد. اسکوچیچ از نظر شخصیتی آدم آرامی است وتنش زا نیست و همین موضوع به تیم ملی ما کمک زیادی کرده است.

 

*درباره تغییر حکم محرومیت کنعانی زادگان، واقعا تاسف میخورم از بی قانونی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد. این بازیکن باید برای همیشه از مسابقات محروم شود تا درس عبرتی برای بازیکنان و مربی های دیگر شود. همین برخورد های ضعیف باعث می شود حتی مربیان آرام ما مانند گل محمدی در دربی عصبانی شوند و بی دلیل رفتار های زشتی را از خود نشان دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------