بنتو: فقط به بردن ایران و صدرنشینی فکر می‌کنیم



پائولو بنتو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کره، می گوید تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل ایران پا به مسابقه فردا خواهد گذاشت.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی کره تحت هدایت پائولو بنتو فردا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف ایران خواهد رفت. هر دو تیم پیش از این صعود خود به جام جهانی را قطعی کرده اند و جدال فردا تنها به لحاظ صدرنشینی از اهمیت بالایی برخوردار است. کره جنوبی 11 سال است که مقابل ایران به پیروزی نرسیده و فردا به دنبال طلسم شکنی خواهد بود.

 

پائولو بنتو، سرمربی کره در نشست خبری پیش از بازی برابر ایران گفت: "ایران و ما می‌خواهیم در گروه اول باشیم. ایران حتی در صورت مساوی هم می‌تواند اول بماند، اما برای رسیدن به مقام اول باید پیروز شویم. ما سعی می‌کنیم در مقابل هوادارانمان به پیروزی برسیم. کره و ایران هر دو با یک مشکل کرونا و مصدومیت مواجه هستند. در مقایسه با بازی گذشته، این تنها تفاوت است. قطعاً ایران هم برای صدرنشینی تلاش خواهد کرد."

 

رسیدن به رکورد 28 پیروزی در صورت غلبه بر ایران: "تیم و بازیکنان ما مهمتر از رکورد شخصی من هستند.  فقط برای تیم مهم است که تا آنجا که ممکن است برنده بازی ها باشد."

 

تاثیر سون هیونگ مین: "سون هیونگ مین و تیم باید به یکدیگر کمک کنند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند. سون، اوی جو هوانگ و مین جائه کیم هر سه با تاخیر به ما ملحق شدند‌. کادر مربیگری ما به آنها کمک کرد تا مهارت های خود را نشان دهند.  در فوتبال قدرت ذهنی به اندازه جسمی مهم است.  آنها روحیه ای را که تا به اینجا نشان داده اند را فردا در مسابقه نشان خواهند داد."

 

تاکتیک کره در برابر ایران: "با افزایش مالکیت توپ سعی می‌کنیم تا آنجا که ممکن است خط هافبک را در اختیار داشته باشیم. حریف قوی است و ما باید به این احترام بگذاریم. همچنین لازم است که در دفاع نیز عملکرد خوبی داشته باشیم. سونگ هو، کیم جین گیو و هوانگ این بیوم بازیکنانی هستند که به سرعت با سیستم های تاکتیکی مختلف ما سازگار شده اند.  بدون آنها، ما باید راه حل دیگری پیدا کنیم. در شرایط فعلی بهترین بازیکنان را به عنوان شروع کننده به میدان خواهیم فرستاد. با قاطعیت می‌توان گفت تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و برای رسیدن به هدف‌مان یعنی پیروزی تلاش می‌کنیم."

 

***

 

سون: امیدوارم بعد از بازی با لبخند به شما سلام کنم

سون هیونگ مین، ستاره تیم ملی کره، از انگیزه های این تیم برای پیروزی مقابل ایران می گوید.

 

سون هیونگ مین، ستاره تیم ملی کره، در نشست خبری پیش از بازی برابر ایران گفت: "شاید فکر کنید مرحله مقدماتی جام جهانی به پایان رسیده است اما من از اینکه بازیکنان این احساس را ندارند خوشحال هستم. اوضاع تغییر چندانی نکرده و ایران همچنان تیمی قدرتمند است.

 

ما در بازی رفت به دنبال کسب سه امتیاز بودیم اما در عین حال بازیکنان با نمایشی که داشتند این اعتماد به نفس را پیدا کردند که می‌توانند به پیروزی برسند. می‌خواهم در این بازی خانگی پیروزی را به هواداران تقدیم کنیم."

 

سون هیونگ-مین درباره عملکرد فردی خود در تاتنهام و همچنین کار با پائولو بنتو گفت: "به جای حرص و طمع هدف شخصی، آنچه من فکر می کنم این است که چگونه به تیم کمک کنیم و چگونه بازیکنان می توانند بازی های خوبی انجام دهند و به هواداران شادی را القا کنند. تیم با بنتو همچنان از هر نظر در حال پیشرفت است و به یک گروه واحد تبدیل شده است. اکنون بازیکنان با سبک مورد نظر مربی آشنا شده اند و به یک دلی خاصی رسیده ایم. هدف این است که تا جام جهانی آمادگی بیشتری داشته باشیم و تبدیل به یک تیم تمام عیار شویم."

 

حضور هواداران در بازی فردا: "من واقعا هیجان زده هستم. فوتبال بدون هوادار به یک ورزش متفاوت تبدیل می شود. وقتی احساسات و اشتیاق را به اشتراک بگذاریم بهترین ورزش است. برای بازی کردن باید احساس مسئولیت خاصی داشته باشم و این‌گونه وارد ورزشگاه شوم. امیدوارم امروز به خوبی استراحت کنم و برای بازی فردا به خوبی آماده شوم تا بتوانم با لبخند به شما سلام کنم."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------