آخرین اخبار ورزشی

کشتی جهان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس

بروکس پیش از شرکت در انتخابی آمریکا خبر تلخی را از طلای سال گذشته‌اش دریافت کرد اما موقتاً مجوز شرکت در انتخابی را گرفت و…

واکنش رسمی بارسلونا به شایعه جذب ام‌باپه/ توافق دمبله با PSG



لاپورتا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
طبق بررسی های صورت گرفته پاکت های ۵۰ کیلوگرمی سیمان تیپ ۲ سیمان فیروزکوه در بازار ۵۴ هزار تومان قیمت خورده است.

به گزارش ورزش سه، دیروز اخبار و شایعات در مورد احتمال انتقال کیلیان امباپه به بارسلونا از سوی نشریه اکیپ مطرح شده بود که البته خیلی زود هم توسط منابع اسپانیایی تکذیب شد. حالا خوان لاپورتا در مصاحبه ای انتشار این شایعات را بخشی از تجارت فوتبال دانست و تاکید کرد بارسلونا بازیکنانی را جذب خواهد کرد که همسو با منافع و اهداف این باشگاه باشند.

 

خوان لاپورتا گفت:"در اینجا همه آزاد هستند تا اخبار و نظرات خود را منتشر کنند. ما می دانیم که این بخشی از دنیای فوتبال است و باشگاه های بزرگ به بازیکنان مهم علاقه مند هستند. اما من وارد این مسائل نمی شوم و شما هم اجازه دهید که در مورد بازیکنان صحبت نکنم، زیرا اینگونه فقط به منافع باشگاه آسیب می رسانم.

 

شایعه جذب کیلیان امباپه؟ من فکر می کنم این بخشی از تجارت نمایشی فوتبال است و من حرفی در مورد این اخبار ندارم.

 

اگر در مورد بازیکنی صحبت کنیم و قصد جذب او را داشته باشیم، فقط قیمت او را اینگونه افزایش می دهیم. نمی خواهم در مورد مسائل اظهار نظر کنم، زیرا به منافع باشگاه لطمه می زند. ارکان باشگاه و مدیریت ورزشی در حال تلاش برای ارتقای کیفیت ترکیب هستند و اوضاع هر روز بهتر و بهتر می شود. من می خواهم همه بدانند که ما تیم را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهیم. می خواهیم ترکیب را تقویت کنیم و تیمی داشته باشیم که بر اساس سیستم بارسای واقعی بازی می‌کند. 

 

احتمال جذب ستاره های بزرگ؟ تاکید میکنم که در مورد بازیکنان خاصی صحبت نمی کنم، اما می توانم به شما بگویم که هیچ اقدامی که باشگاه را در معرض خطر قرار دهد انجام نخواهیم داد. از زمانی که دوباره رئیس باشگاه شدم این یک اصل مهم برای ما بوده و قرار است با این فلسفه و معیار به کار خود ادامه دهیم. بیشتر بازیکنان علاقه دارند لباس بارسلونا را به تن کنند و آنها به باشگاه، تیم، فلسفه، شیوه کار و فوتبال ما علاقه دارند و این خوب است، اما ما بارسلونا را به خطر نخواهیم انداخت."

 

***

 

ستاره مورد علاقه ژاوی با PSG به توافق رسید

به نظر می‌رسد عثمان دمبله در مسیر انتقال به پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

 

به گزارش ورزش سه، جار و جنجال‌های زمستانی در مورد عثمان دمبله به اتمام رسید و این وینگر تکنیکی در نهایت در بارسلونا ماندنی شد. در شرایطی که مدیران بلوگرانا خواهان فروش این بازیکن در ماه ژانویه بودند، در نهایت توافقی بین آنها و تیم‌های خواهان حاصل نشد و بارسلونا چاره‌ای جز حفظ عثمان دمبله تا پایان قرارداد نداشت. 

 

ابتدا اخباری در مورد احتمال سکونشین شدن این بازیکن تا پایان فصل منتشر شد، اما ژاوی به‌شدت به حمایت از عثمان دمبله پرداخته و از او در ترکیب بارسلونا استفاده کرد. عملکرد درخشان این بازیکن در هفته‌های اخیر باعث نشر اخباری در مورد احتمال آغاز دوباره مذاکرات و ماندن عثمان دمبله در بارسلونا شده است.


حتی خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در باره دمبله گفت: "دمبله بچه خوبی است. او از زمانی که اینجا هستیم هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکرده است. ژاوی تصمیم گرفته روی او حساب کند زیرا می تواند در زمین تفاوت ایجاد کند. حالا اگر بخواهد بماند باید خود را با سقف حقوق ما در فصل آینده تطبیق دهد."

 

با این حال آاس ادعای متفاوتی را درباره ستاره فرانسوی مطرح کرده است. بر اساس گزارش‌ این رسانه‌ اسپانیایی دمبله با انتقال به پاری سن ژرمن موافقت کرده و به احتمال فراوان در تابستان راهی پارک دو پرنس خواهد شد. آاس مدعی شده که حتی ممکن است دمبله پیش از این قراردادی را هم با پاری‌سن‌ژرمن امضا کرده باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------