قانون پنج تعویض در فوتبال دائمی می‌شود



قانون پنج تعویض در فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به نظر می رسد که قانون انجام پنج تعویض در هر مسابقه قرار است همیشگی شود.

به گزارش ورزش سه، پس از اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد مسابقات فوتبال در اروپا با تعویق تقریباً سه ماهه روبرو شود، قانونی وضع شد مبنی بر اینکه تیم ها با توجه به انجام بازی هر سه روز یک بار و در فصل تابستان می توانند در هر مسابقه به جای ۳ تعویض، ۵ مرتبه این کار را انجام دهند؛ تصمیمی که به دلیل جلوگیری از آسیب دیدگی و خستگی بیش از حد بازیکنان اتخاذ شد.

 

اتفاقاً این قانون موثر واقع شد و مورد استقبال تیم ها و مربیان آنها نیز قرار گرفته است. با این حال به نظر می رسید بعد از بهبود اوضاع کرونا در دنیا و بازگشت به شرایط قبل این قانون نیز برداشته شود و تیم ها قادر باشند همان سه تعویض در در هر بازی را انجام دهند.

 

با این حال نشریه آاس اسپانیا در گزارشی که منتشر کرده مدعی شده که هیئت بین المللی فوتبال یا همان IFAB تصمیم گرفته که قانون انجام پنج تعویض در هر بازی برای همیشه حفظ شود. در صورت تایید این مسئله می‌توانیم شاهد یک تغییر قابل توجه در فوتبال باشیم و ببینیم که یک قانون موقت دائمی شده است.

 

آاس در بخش دیگری از این گزارش مدعی شده است قانون جدید دیگری هم وضع خواهد شد که به واسطه آن دروازه بان ها هنگام ضربه پنالتی می توانند یک پای خود را جلوتر از خط و دیگری را پشت خط دروازه قرار دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------