مارتین فورد درباره سجاد غریبی: او کوچولو بود و دنیا را فریب داد!



مارتین فورد و سجاد غریبی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مارتین فورد معروف به ترسناک‌ترین مرد دنیا در مصاحبه‌ای جدید به دیلی استار گفته است که فکر می‌کند حریف ایرانی‌اش، سجاد غریبی آنقدر‌ها که ادعا می‌کند سنگین وزن نیست و هالک ایرانی را متهم کرد که تصاویر فوتوشاپی از خود منتشر کرده است.

به گزارش فرارو به نقل از بی بی سی، فورد که اینفلوئنسر بدن‌سازی است ماه پیش در دوبی با سجاد غریبی، معروف به هالک ایرانی رو به رو شد.

 

قرار است این دو ۳۰ آوریل در سالن O۲ لندن رقابت کنند. بعد از کلی جاروجنجال و شاخ به شاخ شدن‌های کلامی در شبکه‌های اجتماعی، این دیدار کنجکاوی زیادی برانگیخته است.

 

پیش از این گفته شده بود که سجاد غریبی نزدیک به ۱۷۰ کیلو وزن دارد، در حالی که مارتین فورد حدود ۱۴۰ کیلوگرم است.

 

اما فورد می‌گوید که به این ارقام باور ندارد: او چیزی که تصور می‌کردم نبود. صادقانه فکر می‌کنم او فقط دنیا را با فوتوشاپ فریب داده. دیدنش از نزدیک به اندازه دیدن تصاویرش تاثیرگذار نیست. کلمه درست ناامیدکننده است. او کوچولو بود.

 

چند هفته پیش در نخستین دیدار رو در رو، مارتین فورد سجاد غریبی را غافلگیر کرد و با هل دادن او را نقش زمین کرد. غریبی تلاش کرد او را زمین بزند، ولی نتوانست و دیگران آن‌ها را جدا کردند.

 

تصاویر این دیدار سریع در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و سجاد غریبی هدف موج حملاتی از سوی کاربران ایرانی و غیر ایرانی قرار گرفت.

 

بسیاری معتقد بودند جثه سجاد غریبی آن چیزی نیست که در عکس‌های اینستاگرامش دیده می‌شده.

 

سجاد غریبی در پاسخ به این انتقاد‌ها گفت انتظار نداشت مارتین فورد او را زمین بزند و گفت شدیدا تحت فشار روحی قرار گرفته است.

 

مارتین فورد پس از دیدن موج حملات کاربران از حریفش دفاع کرد و از طرفدارانش خواست با او مهربان باشند.

 

برخی از کاربران نیز این گونه اظهار نظر‌ها از طرف این دو چهره اینستاگرامی را با هدف داغ‌کردن مسابقه و فروختن بلیط و کسب درآمد می‌دانند و این مسابقه را مسابقه مهمی در نظر نمی‌گیرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------