آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

نشریه معتبر ایتالیایی: مسئله حضور بانوان حل شده و حذف ایران شایعه است/ ایتالیا هیچ شانسی ندارد



حذف ایران از جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نشریه معتبر ایتالیا در گزارشی به شایعات حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 و جانشین شدن ایتالیا پایان داد.

به گزارش فارس، حواشی بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با لبنان در هفته جاری در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 باعث شد تا برخی رسانه های خارجی ذوق زده شوند و دست به شیطنت بزنند و شایعه احتمال حذف ایران از جام جهانی 2022 قطر را به راه بیندازند.

 

وقتی رسانه های فارسی زبان ضد انقلاب با خط تعلیق فوتبال ایران جوسازی خود را از چند روز گذشته آغاز کردند برخی از رسانه های ایتالیا مثل «اسکای اسپورت» هم به این شایعات اضافه کردند و مدعی شدند تیم ملی ایران در آستانه حذف از جام جهانی قرار دارد و ایتالیا جانشین ایران در جام جهانی می شود.

 

اما نشریه معتبر «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا امروز در گزارشی به این شایعات پایان داد و نوشت: در بازی ایران با لبنان دو هزار زن که بلیت خریده بودند راهی برای ورود به ورزشگاه پیدا نکردند. از آنجا شایعات در زمینه احتمال حذف ایران از جام جهانی 2022 کلید خورد. این فرضیه بسیار دور از دسترس است و اگر به فرض محال رخ داد، آتزوری جانشین ایران نمی شود.

 

در ادامه این گزارش آمده است: با بازگشت به گذشته متوجه می شوید ایران مجوز حضور بانوان را در ورزشگاه در بازی با عراق صادر کرده است. دیروز شایعه کنترل نشده ای در فضای مجازی دست به دست شد که بر اساس آن فیفا می تواند به خاطر راه ندادن بانوان به ورزشگاه ایران را از جام جهانی کنار بگذارد و ایتالیا جانشین ایران در جام جهانی شود.

 

همه این اخبار شایعه ای بی اساس بود و صحت ندارد. هیچ مسئولی رسمی از فیفا در این زمینه صحبتی نکرده و حذف ایران از جام جهانی شایعه است. فیفا در سال 2019 اولتیماتومی به ایران برای ورود بانوان به ورزشگاه داده بود و مسئله ورود بانوان پیش از این در ایران حل شده است.

 

اخبار داخلی در ایران نشان دهنده این است که اتفاق بازی با لبنان به دلیل ناهماهنگی در میان مسئولان برگزاری بازی در شهر مشهد رخ داده و مسئولان بلند مرتبه کشور از جمله آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران خواهان بررسی فوری این مسئله شده است. تمام این شواهد نشان دهنده این است که ایران ممانعتی با حضور بانوان در ورزشگاه ندارد و تنها به دلیل ناهماهنگی مسئولان محلی مشهد باعث شده تا بانوان نتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

 

حذف ایران از جام جهانی قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------