جزئیات «سوپر لیگ آسیا»/ درآمد بالا در انتظار نمایندگان ایران



سوپرلیگ آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از جزئیات طرح ایجاد «لیگ نخبگان» در قاره کهن خبر داد.

به گزارش فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته در جلسه کمیته اجرایی AFC با حضور نمایندگان کشورهای مختلف برگزار شد و تصمیم بزرگی برای پیشرفت فوتبال آسیا گرفته شد.

 

تصمیم بزرگ AFC برگزاری لیگی جدید موسوم به «لیگ نخبگان» است که به نوعی شبیه طرح «سوپر لیگ اروپا» است تا درآمدزایی بیشتری عاید باشگاه های برتر آسیا شود.

 

نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با شبکه «الکاس» درباره جزئیات این لیگ جدید در آسیا، گفت: ما به عنوان کنفدراسیون فوتبال آسیا گام بلندی را برای اصلاحات فوتبال در قاره کهن برداشتیم. به همین خاطر برای اجرایی کردن طرح لیگ نخبگان کارگروه هایی در غرب و شرق آسیا تشکیل دادیم.

 

وی افزود: در غرب آسیا، نمایندگان قطر، عربستان، امارات و ازبکستان مسئول ارائه پیشنهاد و رسیدگی به طرح جدید لیگ نخبگان آسیا هستند. در شرق آسیا نیز نمایندگان فدراسیون های استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و چین دارای کرسی برای تصمیم گیری در این زمینه هستند.

 

سخنگوی AFC ادامه داد: هدف اصلی ما از برگزاری لیگ جدید در فوتبال آسیا افزایش درآمدزایی باشگاه های برتر قاره کهن است. رقابت های آسیایی نشان دادند توانایی بالایی در بازاریابی دارند و باشگاه ها می توانند از حق پخش مسابقات درآمدهایی زیادی را کسب کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------