توضیح انصاری فرد درباره اتفاق غیرمنتظره در جشن تولدش قبل ازدیدار با لبنان



کریم انصاری فرد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

شب قبل از مسابقه فوتبال ایران ولبنان در مشهد، جشن تولد کریم انصادری فرد در اردوی تیم می با یک حادثه غیرمنتظره همراه شد. یکی از بازیکنان کیک را به صورت انصاری فرد زد اما تکه ای سخت در داخل کیک به نزدیکی چشم او برخورد کرد و او راهی بیمارستان شد.

 

کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران  در این باره در اینستاگرام نوشت:

دوستان و هموطنان عزیزم، سپاسگزارم از نگرانی و پیگیری شما درباره جراحتی که شب بازی با لبنان، در اردوی تیم ملی روی چشمم ایجاد شد.

 

تکه چوبی که داخل کیک جشن تولد بود، با یک میلیمتر فاصله بیشتر، به راحتی می‌توانست مرا از نعمت یک چشم محروم کند. خدا را شکر به خیر گذشت. از مسئولین و کادر درمان بیمارستان رضوی مشهد، صمیمانه تشکر می‌کنم. به ویژه دکتر سلطانی و دکتر کیارودی که خطر را به طور کامل برطرف کردند

 

خوشبختانه مشکلی در بینایی ندارم و با بهبودی کامل، به زودی در یونان تمریناتم را دنبال می‌کنم.

 

اما بخاطر انجام عمل جراحی، من هم مثل زنانی که بیرون ورزشگاه بودند، موفق به تماشای بازی نشدم. بابت حوادث تلخی که رخ داده بسیار ناراحتم و به نوبه خودم شرمنده‌ام.

 

این اتفاقات به هیچ وجه در شان تیم ملی نیست. چرا باید زنانی که به احترام تیم ملی و برای تشویق فرزندان ایران آمده بودند، با چنین برخوردهایی روبرو شوند؟

 

تیم ملی یعنی تیم همه مردم ایران. مردمی که شایسته عزت و احترامند. خواسته و تقاضای من این است در بازیهای بعدی، زنان سرزمین عزیزمان، با احترام کامل از سوی عوامل برگزاری بازیها وارد ورزشگاه‌ها شوند تا در امنیت و آرامش، تماشاگر مسابقات باشند.

 

کریم انصاری فرد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

انتخاب

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------