واکنش‌ها به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر/ گاردین: گروه دیپلماسی



واکنش‌ها به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
گاردین به هم‌گروهی انگلیس با ایران و آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، گاردین در واکنش به هم‌گروهی ایران با آمریکا و انگلیس، این گروه را گروه دیپلماسی نامید و به این گروه واکنش نشان داد.

 

این رسانه بعد از مشخص شدن تیم چهارم گروه که یکی از تیم‌های ولز، اسکاتلند و اوکراین خواهد بود، نوشت: گروه دوم جام جهانی کاملا پیچیده شد!"

 

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی به دیدار انگلیس خواهد رفت.

 

***

 

ماجدی: در گروه نرمالی قرار گرفتیم

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: در جام جهانی ۲۰۲۲ در گروهی قرار گرفته‌ایم که نه سخت است و نه آسان.

 

وی افزود: ولز و اسکاتلند نزدیک به این تیم‌ها هستند اما شاید مقداری سبک بازی اوکراین با ما فرق کند. در مجموع گروه ما گروه نرمالی است. از نظر من نه در گروه آسانی هستیم و نه در گروه سختی قرار گرفتیم.

 

سرپرست فدراسیون فوتبال تأکید کرد: به گروه‌های دیگر که نگاه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که گروه ایران نرمال است.قطر، با سنگال و هلند و اکوادور همگروه شده و در گروهی دیگر فرانسه و دانمارک و تونس خیلی قوی هستند. آرژانتین و مکزیک و لهستان هم تیم‌های قوی گروه دیگر مسابقات هستند.

 

ماجدی خاطرنشان کرد: اسپانیا و آلمان در گروه دیگر بازی‌ها هستند که مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند. در گروه G  برزیل و صربستان و وسوئیس و کامرون همگی حرف برای گرفتن دارند.  در گروه F بلژیک، کرواسی، مراکش و کانادا هستند که دو تیم او کاندیدای صعود هستند. در گروه آخر هم پرتغال و غنا سابقه زیادی در جام جهانی دارند و قوی هستند. گروه ما هم قوی است ولی از همین امشب تمام تلاش خود را برای جام جهانی و حضور در این بازی‌ها آماده می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: هر 32 تیم که وارد جام جهانی می‌شوند همه برای صعود برنامه دارند. هیچ تیمی را نمی‌شود آسان گرفت و از همین امشب برای حضور در بازی‌ها آماده خواهیم شد.

 

***

 

پیش‌بینی سایت برزیلی: ایران به عنوان تیم دوم صعود می‌کند

گلوبوی برزیل پیش بینی کرد که تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم دوم از گروه خود در جام جهانی صعود می‌کند و در دور دوم با شکست برابر هلند حذف می‌شود. این سایت برزیلی پیش‌بینی کرد که برزیل و انگلیس به دیدار نهایی جام جهانی خواهند رسید و سلسائو عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد.

 

ایران در اولین دیدارش در جام جهانی با انگلیس روبرو خواهد شد و در ادامه به مصاف نماینده اروپا یعنی ولز، اوکراین یا اسکاتلند خواهد رفت و در سومین بازی با آمریکا دیدار می‌کند.

 

***

 

رضایت سه بازیکن تیم ملی از قرعه ایران در جام جهانی

سه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص همگروه‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کردند.

 

واکنش‌ها به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی پس از این قرعه‌کشی گفت: در جام جهانی در هر گروهی که باشید، بازی‌های سخت پیش روی شماست. خوشحالم تیم‌هایی که در این گروه حضور دارند، تیم‌های خوبی هستند، انگلیس یکی از بزرگترین تیم‌های دنیاست و یورو 2020 فینالیست بود.

 

وی افزود: از رویارویی با آمریکا خاطرات خوبی داریم. تیم دیگر گروه هم خوب است. در مجموع امیدوارم جام جهانی خوبی برایمان باشد. همچنین امیدوارم اردوهای تدارکاتی خوبی فراهم شود تا به لحاظ تاکتیکی بتوانیم آماده شویم.

 

هافبک تیم ملی عنوان کرد: جذابیت جام جهانی همین است. بازی‌های بزرگ می‌تواند به ما کمک کند تا در بزرگترین تورنمنت فوتبال دنیا پرچم ایران را بالا ببریم.

 

علی قلی‌زاده دیگر ملی‌پوش فوتبال ایران نیز گفت: قرعه خوبی بود و البته نیاز به بازی‌های تدارکاتی داریم. من دوست داشتم با برزیل همگروه شویم. امیدوارم از گروه‌مان صعود کنیم. مسئولان باید به فکر باشند، چون ما نماینده کشور هستیم. امیدوارم کارهای خوبی انجام بدهند و جواب آنها را با بازی‌های خوب بدهیم و دل مردم را شاد کنیم.

 

میلاد محمدی مدافع چپ ایران نیز گفت: قرعه خوبی داریم و می‌توانیم صعود کنیم. جلوی تیم‌های فیزیکی بهتر بازی می‌کنیم، البته انگلیس قوی است. با این وجود شانس‌مان جلوی آمریکا و تیم دیگر برای پیروزی بیشتر است. گروه‌مان یک گروه فیزیکی است.

 

خلیل‌زاده: گروه‌مان در جام جهانی سخت است/ عابدزاده: همه چیز بستگی به خودمان دارد

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره همگروه‌های ایران در جام جهانی 2022 قطر گفت: به نظرم قرعه سختی است. همه فکر می‌کنند آمریکا یک حریف معمولی است، اما به نظرم سخت است. بیشتر بازیکنان این تیم در اروپا از جمله در بارسلونا و چلسی حضور دارند.

 

وی افزود: برخی گفتند که گروه ما در جام جهانی معمولی است، ولی به نظرم گروه‌مان سخت است.

 

همچنین امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی گفت: در گروه خوبی قرار داریم و تیم‌های خوبی در آن هستند. البته همه چیز بستگی به خودمان دارد و باید با آمادگی خوب وارد مسابقات شویم.

 

***

 

طرح جالب از گروه ایران در جام جهانی با تصویر هری کین

سایت «433» طرحی زیبا از گروه ایران در جام جهانی ارائه کرد.

واکنش‌ها به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

واکنش "هری کین" ستاره انگلیس به قرعه جام جهانی
هری کین ستاره تیم ملی فوتبال انگلیس پس از قرعه جام جهانی واکنش جالبی داشت. وی‌ در صفحه شخصی اش نوشت: همیشه برایم هیجان انگیز بود که با چه کسانی همگروه می‌شویم؛ بازی در روز افتتاحیه باورنکردنی خواهد بود!

 

***

 

سان: تقابل «آمریکا - ایران»، مادر نبردهای فوتبالی است

یک رسانه انگلیس واکنشی جالب به همگروهی ایران با تیم‌های انگلیس و آمریکا نشان داد.

 

سایت انگلیسی «سان» که این قرعه‌کشی را به صورت زنده پوشش می‌داد، از قرعه‌ای که نصیب شاگردان گرت ساوتگیت شد به‌عنوان قرعه‌ای بزرگ یاد کرد. در بخشی از گزارش «سان» آمده است که انگلیس پیش از این بنا به دلایل مشخص هرگز با ایران بازی نکرده است و حالا باید در اولین بازی خود در جام جهانی قطر با ایران روبه‌رو شود.

 

در بخش دیگری از این گزارش؛ از رویارویی مجدد آمریکا و ایران نیز به‌عنوان «مادر نبردهای فوتبالی» یاد شده است.

 

***

 

شیرر: این گروه برای انگلیس خوب بود

مهاجم سابق تیم ملی انگلیس از گروه این تیم در جام جهانی ابراز رضایت کرد.

 

آلن شیرر درباره گروه انگلیس در جام جهانی قطر گفت: من فکر کنم هم ساوت گیت و هم بازیکنان از این گروه راضی باشند. گروه ما می توانست سخت‌تر از این باشد و فکر کنم الان شرایط خیلی سخت نباشد.

 

***

 

طرح بلیچر ریپورت از گروه B جام جهانی با تصویری از علیرضا جهانبخش

واکنش‌ها به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

طرح وب‌سایت گل از هم‌گروهی تیم ملی ایران با آمریکا و انگلیس

واکنش‌ها به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------