پیروزی ارزشمند رم و ناپولی در سری آ/ جشنواره گل تاتنهام برابر نیوکاسل



مسابقات فوتبال جهان در 14 فروردین 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم‌های رم و ناپولی حریفانشان را در لیگ ایتالیا شکست دادند.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های سری A ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال رم توانست با یک گل در زمین سامپدوریا به برتری برسد و ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

 

هنریک مخیتاریان هافبک ارمنستانی رم در نیمه نخست تنها گل بازی را به ثمر رساند تا رم همچنان در جایگاه پنجم بماند و فاصله خود را با یوونتوس کمتر کند.

 

رم در دیدار بعدی خود باید در لیگ کنفرانس اروپا پنجشنبه شب به دیدار بودو نروژ برود. این دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها برگزار می شود.

 

در دیگر دیدار ناپولی ۳ بر یک از سد آتالانتا گذشت تا هم امتیاز با میلان و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم بماند.

 

***

 

جشنواره گل تاتنهام برابر نیوکاسل

شاگردان آنتونیو کونته با کسب یک پیروزی پرگل برابر نیوکاسل موقتاً جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را ارتقا دادند.

 

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود میهمانش نیوکاسل را با نتیجه 5 بر یک در هم کوبید.

 

بن دیویس در دقیقه 43، مت دوهرتی در دقیقه 48، سون هئونگ مین در دقیقه 54، امرسون رویال در دقیقه 63 و استیون برگوین در دقیقه 83 گل‌های تاتنهام را در این بازی به ثمر رساندند. این در حالی بود که نیوکاسل گل نخست بازی را توسط فابین شار در دقیقه 39 زده بود.

 

با این نتیجه تاتنهام 54 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر و تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال موقتاً به رده چهارم جدول صعود کرد تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار بماند.

 

نیوکاسل اما با قبول سیزدهمین باختش در این فصل با 31 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

 

در آخرین بازی هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس، فردا از ساعت 23:30 به وقت تهران، آرسنال برای پس گرفتن رده چهارم از رقیب همشهری‌اش، در خانه کریستال پالاس به میدان خواهد رفت.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول به ترتیب با 73 و 72 امتیاز اول و دوم هستند و چلسی با 59 امتیاز جایگاه سوم را در اختیار دارد.

 

***

 

لوشامپیونه| پیروزی لیون در نبرد خانگی برابر آنژه

شاگردان پیتر بُس در سی‌امین هفته از رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه موفق به کسب یک پیروزی خانگی شدند.

 

در ادامه دیدارهای هفته سی‌ام لیگ یک فرانسه، امشب (شنبه) تیم فوتبال لیون پذیرای تیم آنژه بود و میهمانش را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

 

موسی دمبله دو بار در دقایق 26 و 52 و تته در دقیقه 80 برای میزبان گلزنی کردند. ماتیاس پریرا در دقیقه 50 و صوفیان بوفال در دقیقه 59 نیز دو گل آنژه را به ثمر رساندند.

 

لیون با کسب دوازدهمین پیروزی فصل خود 45 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد. آنژه هم با 32 امتیازی که از قبل داشت در رده چهاردهم باقی ماند.

 

در آخرین بازی هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه امشب از ساعت 23:15 پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین پذیرای لوریان خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن 65 امتیازی در صدر قرار دارد، مارسی با 56 امتیاز تیم دوم جدول است و رن با سه امتیاز کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------