اعتراض باشگاه پرسپولیس به اظهارات برخی از اعضای فدراسیون فوتبال/ واکنش باشگاه هوادار به انتقاد پرسپولیسی‌ها



باشگاه پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهارات برخی از اعضای فدراسیون فوتبال نسبت به این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «متأسفانه در روزهای گذشته شاهد رویکردهای متفاوت و تبعیض‌آمیز برخی از اعضای فدراسیون فوتبال و اظهارات آنها علیه پرسپولیس و اعضای آن هستیم. باید از مسئولان ارشد فدراسیون سؤال کنیم که چرا برخی از اعضای فدراسیون اینگونه علیه پرسپولیس اظهارنظر می‌کنند؟ آقای علی خسروی عضو کمیته داوران نسبت به تخلف برخی از مربیان سکوت اختیار کرده و هیچ اظهارنظری نمی‌کند، اما خواهان برگزاری جلسه فوری برای اعضای تیم پرسپولیس است. همچنین ایشان در اظهارنظر جدیدی نسبت به اعتراض مدیریت باشگاه پرسپولیس به داوری‌ها مطالبی را بیان کرده که مایه تأسف است. چرا یک عضو فدراسیون باید با نیش و کنایه نسبت به باشگاه پرسپولیس سخن بگوید و‌ در قبال دیگر‌ تیم‌ها و ادعاهای‌شان سکوت کند؟

 

چرا آقای خسروی آن موقع که برخی مربیان به داوری اتهام می‌زدند رگ غیرت‌شان بیرون نزد و صحبت‌های شیرین پلیس راهور و جریمه کردن را مطرح نکرد؟ مگر اتهام زدن متفاوت است؟ باشگاه پرسپولیس فقط یک گلایه و انتقاد کرد که اینگونه برآشفته شدید. آقای خسروی که الان در مقام دفاع از داور دربی برآمده و با شیرین زبانی حرف می‌زند، چرا آن زمان که یکی از مربیان به دوستان و همکار ایشان، آقای سیدعلی، اتهامات سنگینی وارد کرد، سخن نگفت؟

 

به طور کلی چرا این همه هجمه از سوی برخی عوامل و اعضای کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال به پرسپولیس وارد می‌شود؟ آیا نیازی هست سیاهه‌ای از این واکنش‌های تبعیض آمیز را لیست کرده و منتشر کنیم؟ آیا با این اظهارنظرها نباید به هوادار پرسپولیس حق داد که بگویند برای جلوگیری از ششمین قهرمانی متوالی شاهد آن هستیم که برخی‌ها عنان اختیار از کف داده و علنی علیه پرسپولیس اقدام و رفتار می‌کنند؟ آیا آنها حق ندارند بپرسند وقتی برخی مسئولان فدراسیون فوتبال در گفتار چنین هستند در کردار چگونه خواهند بود؟

 

چرا باید مدیر رسانه‌ای تیم ملی علیه پرسپولیس توئیت بزند؟ به مدیر رسانه‌ای تیم ملی که وظایفش مشخص است چه ارتباطی دارد که در رابطه با باشگاه پرسپولیس صحبت کند؟ فدراسیون فوتبال مگر مدیر روابط عمومی ندارد؟ جز این است که می‌خواهید با استفاده از نام پرسپولیس خودتان را مطرح کنید؟

 

چرا اعضای بعضی از کمیته‌های فدراسیون نسبت به برخی اتفاقات در لیگ بی‌تفاوت هستند، اما در مورد پرسپولیس نه تنها به سرعت واکنش نشان می‌دهند که گاهی حتی به ماجراها هم دامن می‌زنند؟ این رویکرد متفاوت چه دلیلی دارد؟ نمی‌دانیم سرپرست محترم فدراسیون از این مواضع و رفتارهای متناقض خبر دارند یا نه‌‌. به هر حال امیدواریم و منتطر می‌مانیم که ایشان کاری کند که شائبه‌ها در مورد اظهارات و‌ علایق رنگی برخی از اعضای فدراسیون از بین برود».

 

***

 

واکنش باشگاه هوادار به انتقاد پرسپولیسی‌ها: این صحبت‌ها احساسی است/ خودشان را خیلی جدی گرفتند

مدیر روابط عمومی باشگاه هوادار به ادعای پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.

 

میلاد فاندر درباره صحبت های مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از توقف برابر هوادار اظهار داشت: این صحبت‌ها احساسی و البته طبیعی است. دوستان ما در پرسپولیس که بسیار شخصیت قابل احترامی دارند طوری از وقت کشی حرف می زنند که انگار در دور رفت هوادار بود که در ورزشگاه آزادی در دقیقه نود و چند و روی اشتباه محرز داوری از شکست برابر پرسپولیس گریخت و جالب تر آن که ادبیات البته تعداد اندکی از دوستان پرسپولیسی ما طوری بود که به گمان ما یا خودشان را خیلی جدی گرفته اند یا هوادار را جدی نگرفته بودند. نتیجه دور رفت فرضیه دو را عملا منتفی می کند! 

 

وی طرح ادعای وقت کشی هواداری ها از سوی مدیران مدافع عنوان قهرمانی را جالب عنوان کرد و ادامه داد: پرسش این است که آیا بازیکن دیگری به جز گلر شایسته هوادار که دچار مصدومیت شده بود در جریان دیدار روی زمین افتاد؟ مگر گروه داوری ده دقیقه وقت تلف شده در نظر نگرفت و مثلا در صد دقیقه بازی چه اتفاق ویژه ای از سوی پرسپولیس افتاد که اصرار به ادامه آن داشتند. اعتقاد ما این است توان بدنی بازیکنان پرتلاش ما و خلق موقعیت های گلزنی از سوی هوادار که اتفاقا هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شد، خطرناک تر می شد نشان می دهد که اگر بازی چند ساعت دیگر هم ادامه پیدا می کرد با توجه به برنامه های تاکتیکی کادر فنی با تجربه ما شانس پیروزی مان بالا بود.

 

وی اضافه کرد: عجیب است گروه داوری در روزی که عملکرد متوسط دارد نیز اگر به سود باشگاه های پرطرفدار سوت و پرچمی زده نشود عملکردشان مورد نکوهش قرار می گیرد. در صورتی که 24 هفته از آغاز لیگ برتر گذشته و هنوز هیچ داوری برای هوادار پنالتی نگرفته و اعتراضی نیز از سوی ارکان باشگاه ما طرح نشده است. در این میان حیف است گفته نشود که رفتار کریم باقری به عنوان اسطوره باشگاه پرسپولیس جای قدردانی دارد که در چندین صحنه بازیکنان خود را که پی در پی اعتراض بیهوده ای سرمی دادند با تندی به آرامش دعوت کرد.

 

مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه هوادار افزود: در نخستین تجربه لیگ برتری و در جدول دور برگشت، هوادار تا بدین لحظه به رده پنجمی تکیه زده است و دومین ساختار دفاعی قدرتمند در طول فصل را در کنار سپاهان و پس از استقلال از حیث گل خورده در اختیار دارد. هشت دیدار است که شکستی را متحمل نشده. مجموعه هوادار اما همان طور که می دانید گروه بی ادعا و بی حاشیه ای است که کماکان به ماجراجویی های خود در فوتبال ایران ادامه خواهد داد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------