آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

باشگاه استقلال: فدراسیون با حاشیه‌سازان برخورد نکند خودمان جواب‌شان را می‌دهیم/ ناامید شده و دنبال فرافکنی هستند



باشگاه استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
معاون حقوقی باشگاه استقلال اعتقاد دارد برخی از رقبا تلاش می‌کنند با اظهار نظرهای جنجالی در نتایج و سرنوشت مسابقات تأثیرگذار باشند.

فرشید سمیعی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اتفاقات اخیر اظهار داشت: فدراسیون فوتبال از همه باشگاه‌ها درخواست کرد از بیان موضوعات حاشیه‌ساز و صدور بیانیه و اطلاعیه خودداری شود تا در روند برگزاری مسابقات تأثیرگذار نباشد، اما متأسفانه بعضی باشگاه‌ها این روند را اجرا نمی‌کنند. اگر قرار است باشگاه‌ها تلاش کنند با مصاحبه جنجالی و صدور بیانیه در روند قضاوت‌ها و اتفاقات مسابقات اثر بگذارند پس ما هم به همین روال متوسل شویم.

 

وی یادآور شد: در پایان یک بازی که هیچ اتفاقی رخ نداده اظهاراتی مطرح می‌شود که مصداق تشویش اذهان عمومی است. درست بعد از همین تحرکات هدفمند، روند قضاوت‌ها تغییر می‌کند و همان اتفاقی که می‌خواهند، می‌افتد. کاملاً مشخص است که دوستان امیدی به نتیجه‌گیری در داخلی زمین ندارند و تنها به حاشیه‌سازی و اینگونه اقدامات متوسل شده‌اند، اما اگر قرار است این روند ادامه پیدا کند ما هم می‌توانیم متوسل به بازی‌های رسانه‌ای شویم.

 

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: انتظار ما برخورد قاطع فدراسیون فوتبال با حاشیه سازان و ادعاهای وهم آلود و فرافکنی است. اگر فدراسیون درخواست کرده به حاشیه‌ها دامن نزنیم با حاشیه سازان هم برخورد کند، در غیر این صورت باشگاه استقلال هم مثل آقایان رفتار می‌کند و مدام علیه داوری‌ها و موضوعات دیگر مصاحبه و بیانیه منتشر می‌کنیم. کاملاً روشن است که دیگر امیدی به نتیجه گرفتن در داخل زمین ندارند و متوسل به این بازی‌ها و فرافکنی شده‌اند اما باشگاه استقلال علاوه بر اینکه نتیجه مطلوب و مناسب را در زمین می‌گیرد و صدر جدول را تسخیر می‌کند پاسخ حاشیه سازان را نیز به خوبی می‌دهد و از حق خودش دفاع می‌کند.

 

سمیعی تصریح کرد: بعد از اتفاقات تلخ و تأسف برانگیز دربی سکوت کردیم و انتظار داشتیم قانون در این بین حاکم باشد اما نه به این پرونده رسیدگی شد و نه برخورد شایسته‌ای صورت گرفت. همین مسئله موجب شده این اشخاص احساس کنند همه چیز در اختیار آنها است و هر طور که می‌خواهند می‌توانند صحبت و رفتار کنند. اگر خودشان قهرمان شوند همه چیز منطقی و عادلانه است ولی اگر توان رقابت در داخل زمین را نداشته باشند هر روز مشغول مصاحبه‌های وهم آلود و بیانیه‌های آنچنانی می‌شوند.

 

وی گفت: اعتقاد داریم آنچه باعث جری شدن برخی افراد در ادامه هتاکی و توهین شده، طولانی شدن روند رسیدگی به اتهامات همین چند نفری است که این فضای تأسف برانگیز را ایجاد کرده‌اند. اگر رسیدگی به اتهامات این هتاکان به فوریت برگزار می‌شد مطمئناً این فضا اینگونه رادیکال نمی‌شد. در واقع مطالبات فزاینده هواداران استقلال در پاسخگویی به هتاکان در غیاب هرگونه برخورد فوری با این افراد، حجت را بر مدیران استقلال تمام کرده است و از این به بعد اطمینان داشته باشند وقتی می‌بینیم فدراسیون اراده‌ای برای برخورد ندارد خودمان به شایستگی پاسخ‌شان را می‌دهیم و جای گلایه‌ای هم برای فدراسیون باقی نمی‌ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------