احضار مسئولان پرسپولیس و استقلال به کمیته اخلاق در پی جنجال رسانه‌ای



احضار مسئولان پرسپولیس و استقلال به کمیته اخلاق،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کمیته اخلاق فدراسیون از مدیران عامل، مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال جهت بررسی موضوع صدور بیانیه‌ها از سوی دو باشگاه دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال اعلام کرد: به دنبال صدور بیانیه‌های متعدد از سوی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پس از صدور احکام انضباطی و رفتارهای تحریک آمیز این دو باشگاه در فضای رسانه ای و مجازی که می تواند منجر به تشویش اذهان عمومی شود، مدیران عامل و مسئولان رسانه ای و روابط عمومی این دو باشگاه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شدند و باید طبق ابلاغ صورت گرفته روز شنبه به دفتر کمیته اخلاق مراجعه کنند.

 

***

 

واکنش رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به یک شایعه در مورد بازی پرسپولیس

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به یک شایعه در مورد برگزاری دیدار پرسپولیس و آلومینیوم واکنش نشان داد.

 

سهیل مهدی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اینکه تهران به دلیل گرد و غبار جزو شهرهای آلوده محسوب می‌شود و در فاصله یک روز به برگزاری دیدار پرسپولیس و آلومینیوم آیا ممکن است مسابقه فردا لغو شود یا خیر اظهار داشت: همه این مسائل بستگی به تصمیمات استانداری دارد و تا این لحظه به سازمان لیگ چیزی ابلاغ نشده است.

 

وی در خصوص اینکه بیانیه نویسی باشگاه‌ها روی تصمیمات سازمان لیگ اثرگذار است یا خیر گفت: در این زمینه کمیته اخلاق ورود می‌کند و تا امروز هیچ‌کدام از این بیانیه‌ها روی ما فشاری وارد نکرده و تحت تأثیر آنها قرار نگرفته‌ایم.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه چرا در نشست‌های هماهنگی مسابقات ناظران داوری غایب هستند عنوان کرد: این سؤال را باید از کمیته داوران بپرسید. این موضوع را به این کمیته اعلام کرده‌ایم و آنها باید در این زمینه تصمیم بگیرند و پاسخگو باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------