آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

پاسخ جالب وین رونی به حسود خطاب شدنش از سوی رونالدو



رونی و رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد که او را حسود توصیف کرده بود جوابی هوشمندانه داد که احتمالاً به مذاق این بازیکن پرتغالی خوش نیامده است.

به گزارش تسنیم، وین رونی سرمربی تیم فوتبال دربی کانتی انگلیس به پیام اخیر کریستیانو رونالدو در اینستاگرام که در آن او را بیش از اندازه حسود توصیف کرده بود، پاسخ داد.

 

داستان از جایی شروع شد که وین رونی به‌عنوان کارشناس میهمان در برنامه تلویزیونی «فوتبال دوشنبه شب» انگلیس، تأثیر رونالدو بر عملکرد منچستریونایتد در دومین دوره حضورش در این تیم را زیر سؤال برد و گفت که آمارهای هم‌تیمی سابقش در این تیم انتظارات را برآورده نکرده است.

 

رونی در آن برنامه به جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول و دیو جونز مجری شبکه اسکای اسپورتس گفت: «رونالدو همیشه تهدیدی مقابل دروازه رقباست، اما من فکر می‌کنم که منچستریونایتد باید به فکر سایر بخش‌های تیمش باشد و به بازیکنانی نیاز دارد که جوانتر و باانگیزه‌تر باشند».

 

رونالدو 37 ساله خیلی هم با یک پست اینستاگرامی نظر رونی را زیر سؤال برد و آن را به حسادت کاپیتان سابق شیاطین سرخ به او ربط داد. با توجه به این پست رونالدو انتظار می‌رفت که دوباره از رونی درباره رونالدو سؤال پرسیده شود و این اتفاق در جریان نشست خبری شب گذشته (پنجشنبه) او پیش از بازی تیمش برابر سوانزی رخ داد. رونی به جای نشان دادن واکنشی تند و عصبانیت خیلی هوشمندانه به کاپیتان تیم ملی پرتغال پاسخ داد.

 

رونی گفت: «خب راستش من صبح امروز دیدم که او چه پیامی گذاشته است. احتمالاً در دنیای فوتبال بازیکنی نیست که به رونالدو حسادت نکند. دوران بازیگری‌ که او داشته، جام‌هایی که برده است، پولی که در می‌آورد و سیکس پک و بدن عضلانی که او دارد باعث می‌شود خیلی‌ها به او حسادت کنند. به همین دلیل فکر می‌کنم که به جز لیونل مسی، سایر بازیکنان به رونالدو حسادت کنند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------