نکونام: می‌توانیم هر حریفی را با هر قدرتی تحت فشار قرار دهیم/ نویدکیا: کار سختی مقابل الدحیل داریم



جواد نکونام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نمایش فولاد خوزستان مقابل الغرافه، سرمربی سرخپوشان خوزستانی را به این باور رسانده است که تیمش می‌تواند هر حریفی را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم شباب الاهلی امارات در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر دو تیم در بازی قبلی‌شان مساوی کردند. شاید همه فکر می‌کردند که تیم شباب الاهلی در بازی قبلی مقابل تیم آهال ترکمنستان به راحتی پیروز می‌شود، ولی اینگونه نشد. خوشحالم از این موضوع که روز اول اعلام کردم گروه‌مان سخت‌ترین گروه این مسابقات است، آنهم به خاطر نزدیک بودن تیم‌ها به یکدیگر و قدرت تیم‌ها در این گروه است. این مسئله نشان می‌دهد که این گروه، سخت‌ترین گروه برای صعود است و امیدوارم شرایط‌مان به شکلی پیش برود که حداکثر امتیازات را جمع کنیم.

 

وی در ادامه افزود: می‌دانیم فردا بازی سختی با تیم پرمهره و پرقدرت شباب الاهلی با توجه به بازیکنان حرفه‌ای و خوب این تیم، داریم. همچنین از فوتبال امارات شناخت دارم، چون خودم در امارات بازی کردم و دوستان زیادی هم در آنجا دارم. می‌دانیم که بازی سختی است. تیم شباب الاهلی از تیم‌های خوب امارات است و بازی دشواری خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم فردا یک بازی خوب ارائه کنیم، مثل بازی قبل که نشان دادیم کیفیت خوبی داریم و می‌توانیم هر حریفی را با هر قدرتی تحت فشار قرار دهیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را انجام بدهیم و در نهایت حداکثر امتیازات را از مسابقه بگیریم. ما نیاز به تمرکز و همچنین بیشترین تلاش برای رسیدن به موفقیت داریم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: ما برای این بازی در شرایطی هستیم که تیم‌مان باید بهتر از دیدار قبلی باشد. بازی اول همیشه سخت است. چیزی که برایم جالب است، این است که ما در دیدار قبلی ساعت 20:15 به میدان رفتیم و هوا رطوبت و گرمای زیادی داشت و مسابقه وقت استراحت (Cooling Break) نداشت. با این وجود وقتی بازی بعدی را نگاه کردم، با توجه به اینکه زمانش دیرتر بود و گرمای هوا کمتر، وقت استراحت داشت و این برای من جای تعجب داشت!

 

وی ادامه داد: بر همین اساس از مسئولان خواهش کردیم که برای همه تیم‌ها شرایط مساوی و عادلانه باشد. نکته‌ای که برای‌مان اهمیت دارد، این است که می‌دانیم در یک تورنمنت نیاز به چند بازی، چه میزان استراحت و چقدر ریکاوری داریم و چه چیزی برای‌مان از اهمیت خاصی برخوردار است. به هر حال بازی اول برای‌مان گذشت و از نقاط ضعف‌مان برای بهتر شدن استفاده کردیم. همچنین توانستیم نقاط قوت‌مان را شناسایی کنیم و بیشتر روی آنها کار کردیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. در کنار اینها کمی نیاز به گذر از بدشانسی داریم.

 

***

 

نویدکیا: الدحیل یکی از بهترین تیم‌های گروه ماست و کار سختی مقابل این تیم داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان به این نکته اذعان کرد که تیمش کار سختی در مصاف با الدحیل پیش رو دارد.

نویدکیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الدحیل قطر اظهار داشت: قبل از صحبت‌هایم باید از فدراسیون فوتبال عربستان و مسئولان برگزاری مسابقات که شرایط خوبی را برای ما ایجاد کردند، تشکر کنم. می‌دانیم که الدحیل سرمربی دارد که یکی از بهترین بازیکنان دنیا بوده است. درست است که بازی قبلی را از دست داده‌اند، ولی قطعاً الدحیل یکی از بهترین تیم‌های گروه ماست و کارمان خیلی سخت است.

 

وی در ادامه افزود: الدحیل یکی از بهترین تیم‌های قطر است و سرمربی این تیم (هرنان کرسپو) در آمریکای جنوبی نتایج خوبی گرفته است. بازی کردن با الدحیل برای همه تیم‌ها سخت است. الدحیل بازیکنان باکیفیتی دارد، مخصوصاً در بخش حمله که می‌توانند برای هر تیمی خطرناک باشند. باید خیلی باهوش بوده و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بازی زیبایی را توأم با نتیجه خوب ارائه کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه در 12 بازی قبلی تیمش مقابل تیم‌های قطری برد و باخت‌ها به صورت مساوی تقسیم شده است، تصریح کرد: این آمار شاید برای خبرنگار‌ها جذاب باشد، ولی برای من آمار‌های فوتبالی جذاب است، نه آمار‌های برد و باختی. واقعیت این است که تیم‌های قطری با هزینه‌هایی که کرده‌اند، بازیکنانی که به این تیم‌ها اضافه شده‌اند و میزبانی‌هایی که گرفته‌اند، نتایج خوبی به دست آورده‌اند و حتی قهرمان آسیا شده‌اند. این برای کشوری که شاید در سال‌های پیش در فوتبال صاحب سبک نبوده و الان خودش را فوق‌العاده خوب نشان می‌دهد و مقام می‌آورد، خیلی قابل احترام است. ما نیز باید در باشگاه‌های ایرانی با این دیدگاه سرمایه‌گذاری کنیم و فوتبال‌مان را رو به جلو ببریم.

 

نویدکیا در پایان خاطر نشان کرد: بازی کردن با الدحیل قطعاً سخت است، چون بازیکنان و سرمربی فوق‌العاده خوبی دارد که این را ثابت کرده‌اند.

 

کرسپو: سپاهان قدرتمند است، اما به دنبال جبران شکست بازی قبل هستیم

هرنان کرسپو در نشست خبری پیش از دیدار فردا (یکشنبه) الدحیل قطر مقابل سپاهان ایران اظهار داشت: بازی بسیار دشواری داریم. با تیم قدرتمندی روبه‌رو می‌شویم که در دیدار قبلی، سطح خوبی از خودش نشان داده و پیروز شده است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این مسابقه به برتری برسیم و از گروه صعود کنیم. بهترین راه برای رسیدن به این هدف، برد بازی فردا و جبران شکست قبلی است.

 

وی با اشاره به شکست شاگردانش برابر التعاون عربستان تصریح کرد: در دیدار با التعاون، گل اول را روی اشتباهی تاکتیکی دریافت کردیم که این موضوع به معنی بد بودن خط دفاعی ما نبود. زمانی که در فوتبال با تیمی بزرگ بازی می‌کنید، اشتباهات هم در زمین رخ می‌دهد. عملکرد خوبی در این مسابقه ارائه کردیم و بیشترین فرصت‌های گلزنی را داشتیم.

 

سرمربی الدحیل در مورد غایبان تیمش برای دیدار با سپاهان گفت: امیدوارم مایکل اولونگا آماده بازی باشد و ما هنوز منتظر گزارش پزشک تیم هستیم تا آمادگی او را بررسی کنیم. اولونگا روز گذشته در کنار ما تمرین کرد. مصدومیت مهمی نداریم و همه بازیکنان آماده بازی هستند. زمان کافی بین دیدارها وجود ندارد و آماده‌سازی باید سریع و کوتاه باشد. باید بازیکنان را به شرایط فیزیکی خودشان برگردانیم و فکر نمی‌کنم که اختلاف زمانی میان بازی‌ها مناسب باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------