جشنواره گل چلسی در شب شکست آرسنال و اتلتیکو مادرید/ برد بایرن با گل لواندوفسکی



تیم چلسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال چلسی در هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس توانست ساوتهمپتون را شکست دهد.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال چلسی و ساوتهمپتون در هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار گرفتند که در این مسابقه شاگردان توخل موفق شدند با نتیجه 6 بر صفر حریف خود را از پیش‌رو بردارند.

 

در این مسابقه آبی‌های لندن که از شکست هفته گذشته مقابل رئال‌مادرید ناراحت بودند مقابل ساوتهمپتون عقده‌گشایی کردند. 

 

آلونسو، مونت (2گل)، ورنر (2گل) و هاورتز گل‌زن‌های چلسی در این بازی بودند. به این ترتیب شاگردان توخل جمع امتیازهای خود را به عدد 59 رساندند و در رده سوم جدول رده‌بندی ماندند. ساوتهمپتون هم با 36 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

 

در دیگر بازی این هفته آرسنال با نتیجه 2 بر یک مغلوب برایتون شد. به این ترتیب توپچی‌های لندن 54 امتیازی و در رده پنجم ماندند. برایتون هم جمع امتیازهای خود را به عدد 34 رساند و در رده سیزدهم ایستاد.

 

***

 

پیروزی بایرن در دقایق پایانی/ لواندوفسکی بازهم فرشته نجات شد

از هفته بیست و نهم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در مصاف با آگسبورگ در دقایق پایانی به پیروزی رسید.

 

از هفته بیست و نهم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان آگسبورگ بود و با یک گل به پیروزی رسید.

 

تک گل این بازی را روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 82 به ثمر رساند تا باز هم فرشته نجات بایرن شود.

 

شاگردان ناگلزمان با این پیروزی 69 امتیازی شدند و به صدرنشینی خود در بوندس لیگا ادامه دادند.

 

آگسبورگ هم با 32 امتیاز چهاردهم است.

 

***

 

شکست دور از انتظار اتلتیکو مادرید مقابل مایورکا

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پس از ۶ پیروزی پیاپی در لالیگا، مقابل مایورکا مغلوب شد.

 

در هفته سی و یکم لالیگا، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید میهمان مایورکا بود و با تک گل دقیقه ۶۸ وردات موریقی از روی نقطه پنالتی نتیجه را واگذار کرد.

 

شاگردان دیگو سیمئونه که در ۶ بازی قبلی خود در لالیگا به پیروزی رسیده بودند، با ۵۷ امتیاز در رده چهارم باقی ماندند. مایورکا هم با ۲۹ امتیاز در رده هفدهم ایستاد.

 

***

 

ویارئال با تساوی خانگی آماده سفر به مونیخ شد

دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لالیگا با توقف زیردریایی زرد در بازی خانگی برابر میهمان باسکی‌اش دنبال شد.

 

در ادامه بازی‌های روز دوم از هفته سی‌و‌یکم لالیگا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ویارئال در خانه خود برابر اتلتیک بیلبائو به تساوی یک - یک رضایت داد.

 

در این بازی رائول گارسیا در دقیقه 43 گل نخست را برای بیلبائو به ثمر رساند. در دقیقه 60 هم پدراسا گل تساوی را برای ویارئال زد، ویارئالی که سه‌شنبه هفته جاری در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

 

با این نتیجه ویارئال 46 امتیازی شد و به رده هفتم جدول لالیگا صعود کرد. اتلتیک بیلبائو نیز فاصله یک امتیازی خود را با زیردریایی زرد حفظ کرد و یک پله پایین‌تر از این تیم قرار گرفت.

 

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید 69 امتیازی (پیش از مصاف با ختافه) صدرنشین است، سویای 60 امتیازی در رده دوم قرار دارد و بارسلونای 57 امتیازی هم رده سوم را به خود اختصاص داده است.

 

***

 

اینتر با طلسم‌شکنی به رده دوم جدول صعود کرد

شاگردان سیمونه اینزاگی با پایان دادن به یک طلسم چهار ماهه موفق شدند هلاس ورونا را شکست دهند و به رده دوم جدول رده‌بندی سری A صعود کنند.

 

در آغاز هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو میهمان خود هلاس ورونا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

 

نیکولو بارلا در دقیقه 22 و ادین ژکو در دقیقه 30 دو گل نراتزوری را به ثمر رساندند تا این تیم برای اولین بار در سال 2022 موفق به کسب دو پیروزی پی در پی در سری A شود. در حقیقت اینتر برای اولین بار از زمانی که در فاصله ماه‌های نوامبر 2021 تا ژانویه 2022 موفق به کسب هشت برد متوالی شده بود، دوباره دو برد پی در پی به دست آورد. این بیست‌و‌دومین بازی بدون باخت متوالی اینتر برابر ورونا در سری A بود که شامل 18 برد و چهار تساوی می‌شود.

 

با این نتیجه شاگردان سیمونه اینزاگی که در این فصل 31 بازی انجام داده‌اند 66 امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل و نتیجه بهتر در بازی رو در‌ رو با ناپولی رده دوم را تصاحب کردند.

 

در دیگر بازی که ساعاتی قبل از این مسابقه برگزار شده بود هم امپولی در خانه برابر اسپتزیا به تساوی بدون گل رضایت داد.

 

در جدول رده‌بندی سری A پس از میلان 67 امتیازی، اینتر با 66 امتیاز و ناپولی با همین تعداد امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------