آتش بازی PSG در شب درخشش مسی، نیمار و امباپه/ برد رئال، یوونتوس و تاتنهام



تیم پاری سن ژرمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پاری سن ژرمن در شب درخشش مسی، نیمار و امباپه به بردی پرگل در لیگ فرانسه رسید.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان رده هفدهمی خود تیم کلرمون‌فوت را با نتیجه 6 بر یک در هم کوبید.

 

سه گل از این بازی در دقایق 6، 71 (پنالتی) و 83 سهم نیمار بود و سه گل دیگر آن در دقایق 19، 74 و 80 به نام کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی PSG ثبت شد.

 

با این نتیجه پاریسی‌ها ضمن کسب بیست‌و‌دومین برد فصل خود 71 امتیازی شدند و یک گام دیگر به سوی مسجل کردن قهرمانی زود‌هنگام‌شان در این فصل لوشامپیونه برداشتند. این در حالی است که تیم‌های رن و مارسی هر دو با 56 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند (مارسی یک بازی کمتر انجام داده است).

 

پیش از این بازی تیم فوتبال رن موفق شده بود میزبان خود رمس را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و به لطف این پیروزی جای مارسی را در رده دوم جدول بگیرد.

 

***

 

رئال در یک قدمی قهرمانی/ پیروزی مادرید در شب خاموش بنزما

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب پیروزی برابر ختافه یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل جاری لالیگا نزدیک شدند.

 

دیدارهای شب دوم از هفته سی‌و‌یکم لالیگا با برگزاری مصاف خانگی رئال مادرید با ختافه به پایان رسید که این بازی را رئالی‌ها با نتیجه 2 بر صفر به سود خود خاتمه دادند.

 

کاسمیرو در دقیقه 38 و لوکاس واسکز در دقیقه 68 گل‌های بیست‌و‌دومین پیروزی فصل کهکشانی‌ها را به ثمر رساندند تا این تیم با روحیه‌ای مضاعف آماده پذیرایی از چلسی در بازی خانگی سه‌شنبه شب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

رئال مادرید با این پیروزی 72 امتیازی شد و موقتاً حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 12 امتیاز افزایش داد. ختافه اما با قبول سیزدهمین باختش در این فصل با 32 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

 

***

 

تاتنهام با هت‌تریک سون هئونگ مین، تیم جرارد را در هم کوبید

دیدارهای شب دوم از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی قاطع تاتنهام در خانه استون‌ویلا خاتمه یافت.

 

تیم فوتبال تاتنهام با یک برد خانگی 4 بر صفر سی‌و‌دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را پشت سر گذاشت. شاگردان آنتونیو کونته شنبه شب در ورزشگاه ویلا‌پارک میهمان تیم تحت هدایت استیون جرارد بودند و این تیم را با سه گل ستاره کره‌ای خود سون هئونگ مین در دقایق 3، 66 و 71 و گل دقیقه 50 دژان کولوسفسکی شکست دادند.

 

تاتنهام که در این فصل 31 بازی انجام داده است، با این پیروزی 57 امتیازی شد و فاصله خود را با رقیب همشهری‌اش آرسنال که امروز متحمل شکست خانگی شد به سه امتیاز افزایش داد تا جای پای خود را در رده چهارم جدول محکم کند و شانس‌اش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را افزایش دهد.

 

این چهارمین برد متوالی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس بود که بهترین روند بردهای متوالی این تیم در لیگ از ماه نوامبر سال 2020 محسوب می‌شود. تاتنهام در این فصل 18 برد کسب کرده که به اندازه تمام پیروزی‌هایش در فصل گذشته است.

 

در سمت مقابل اما استون‌ویلا با قبول هفدهمین باخت خود در سی‌و‌یکمین بازی فصلش با همان 36 امتیازی که از قبل داشت، در رده دوازدهم باقی ماند.

 

امروز دو بازی دیگر در انگلیس برگزار می‌شود که در مهمترین آنها در نبردی که می‌توانند تعیین‌کننده سرنوشت کورس قهرمانی باشد، از ساعت 20:00 به وقت تهران منچسترسیتی صدرنشین میزبان لیورپول رده دومی خواهد بود. پیش از آن بازی هم یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد از ساعت 17:30 پذیرای وستهام هستند.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، من‌سیتی و لیورپول به ترتیب با 73 و 72 امتیاز رده‌های اول و دوم را در اختیار دارند و چلسی 62 امتیازی سوم است.

 

***

 

یوونتوس دست پر خانه کالیاری را ترک کرد

بانوی پیر در دیداری خارج از خانه میزبان سرسختش را شکست داد و فاصله خود را با تعقیب‌کنندگانش افزایش داد.

 

در آخرین بازی شب نخست از هفته سی‌و‌دوم رقابت‌های سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال یوونتوس از ساعت 23:15 در خانه کالیاری به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

 

یوونتوس در حالی این بازی را برد که گل اول را هم دریافت کرد. این گل در دقیقه 10 توسط ژوائو پدرو مهاجم تازه‌وارد به تیم ملی ایتالیا به ثمر رسید. ماتیس دلیخت مدافع هلندی پیش‌تاخته یوونتوس اما در آخرین دقیقه نیمه اول گل تساوی را برای بانوی پیر زد و در دقیقه 75 دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب یوونتوسی‌ها که مدتی بود برای این تیم گلزنی نمی‌کرد، گل برتری بیانکونری را به ثمر رساند.

 

یووه با این نتیجه 62 امتیازی شد و فاصله خود را با رم رده پنجمی که با یک بازی کمتر، 54 امتیازی است، افزایش داد. تیم کالیاری هم با 25 امتیاز در رده هفدهم باقی ماند تا همچنان خطر سقوط را بیخ گوش خود احساس کند.

 

در جدول رده‌بندی سری A تیم‌های میلان و اینتر به ترتیب با 67 و 66 امتیاز (هر دو از 31 بازی) به ترتیب اول و دوم هستند و پس از آنها تیم‌های ناپولی با 66 امتیاز و یوونتوس با 62 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------