آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

زور کلوپ و گواردیولا بهم نرسید/ لیورپول به منچسترسیتی اجازه فرار نداد



دیدار لیورپول و منچسترسیتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
حساس‌ترین بازی از هفته سی‌و‌دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تساوی تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در آخرین و مهمترین بازی از هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) از ساعت 20 تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول که به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند، به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

 

در این بازی که شروعی طوفانی داشت ابتدا این منچسترسیتی بود که توسط کوین دی‌بروینه به گل رسید، اما تنها هشت دقیقه بعد دیوگو ژوتا گل تساوی را برای لیورپول به ثمر رساند. گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی در دقیقه 36 بار دیگر با پاسی از کوین دی‌بروینه این تیم را پیش انداخت، اما درست در نخستین دقیقه نیمه دوم بازی لیورپول بار دیگر کار را به تساوی کشاند و این بار سادیو مانه با پاسی از محمد صلاح گلزنی کرد.

 

با این نتیجه که تکرار نتیجه بازی دو تیم در ورزشگاه آنفیلد در نیم‌فصل نخست بود، منچسترسیتی با 74 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد هرچند لیورپول هم با حفظ فاصله یک امتیازی‌اش در رده دوم ماند و به تعقیب شانه‌به‌شانه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها ادامه داد. به این ترتیب شاگردان کلوپ به میزبان خود اجازه ندادند که برای قهرمانی خیز بردارد و به تصاحب صدر جدول در شش هفته باقیمانده به پایان فصل امیدوار ماندند.

 

***

 

رم در ۴ دقیقه باخت خانگی را با پیروزی عوض کرد

شاگردان ژوزه مورینیو در دیداری خانگی که تا واپسین دقایق آن بازنده بودند، ۳ امتیاز را از آن خود کردند.

 

دیدارهای هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکوی شهر رم پیگیری شد که این بازی را تیم رم در حالی که تا دقیقه 81 به میهمان خود سالرنیتانا باخته بود در نهایت با نتیجه 2 بر یک برد.

 

سالرنیتانا در دقیقه 22 توسط ایوان رادووانوویچ دروازه رمی‌ها را باز کرد. این تیم تا 9 دقیقه به پایان برنده بازی بود تا اینکه کارلس پرس در دقیقه 81 گل تساوی را برای رم به ثمر رساند. تنها 4 دقیقه بعد مدافع انگلیسی جالوروسی، کریس اسمالینگ دومین گل را برای این تیم به ثمر رساند تا بازگشت تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو کامل و 3 امتیاز این بازی به حساب آن واریز شود.

 

با این نتیجه رم هفدهمین برد فصل خود را کسب و فاصله 5 امتیازی‌اش با یوونتوس رده چهارمی را حفظ کرد تا در رده پنجم بماند و امیدش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را زنده نگه دارد.

 

سالرنیتانای قعرنشین هم که برای بیستمین بار در این فصل متحمل شکست شد با 16 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند و یک قدم دیگر به بازگشت به سری B نزدیک شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------