آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

برد بارسلونا مقابل لوانته در دقیقه 92/ میلان روی نوار ناکامی



دیدار بارسلونا و لوانته،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بارسلونا در دیدار سخت مقابل لوانته در لحظات پایانی به برتری رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و یکم لالیگا، بارسلونا به مصاف لوانته رفت و در یک بازی هیجانی، دیدنی و حساس به برتری 3 بر 2 رسید.

 

لوانته در ابتدا با گل مورالس از روی نقطه پنالتی در دقیقه 52 به گل رسید ولی در ادامه اوبامیانگ 59 و پدری 63 برای بارسلونا گلزنی کردند.

 

در این مسابقه داور 3 پنالتی برای لوانته گرفت که یکی از آنها هدر رفت ولی یکی دیگر از آنها در دقیقه 83 به گل بدل شد و ملرو توانست گل تساوی بخش لوانته را دوباره از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

در لحظه پایانی و در دقیقه 92 لوک دی یونگ روی پاس دیدنی آلبا یک ضربه عالی به ثبت رساند تا بارسلونا بار دیگر یک بازگشت زیبا را به نمایش گذارد.

 

بارسلونا با این برد 60 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. این تیم با یک بازی کمتر در فاصله 12 امتیازی رئال و صدر قرار دارد.

 

***

 

میلان روی نوار ناکامی/ تعارف قهرمانی به اینتر

در رقابت های فوتبال ایتالیا، میلان برای دومین هفته متوالی تن به تساوی داد.

 

در چارچوب هفته سی و دوم سری آ ایتالیا، میلان به مصاف تورینو رفت و به تساوی بدون گل رسید.

 

میلان که هفته گذشته در خانه مقابل بلونیا تن به تساوی داده بود، این هفته مقابل تورینو نیز مساوی کرد تا 4 امتیاز حساس را از دست بدهد و صدر جدول را به اینترمیلان و ناپولی تعارف کند.

 

میلان با این تساوی 68 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. اینترمیلان با یک بازی کمتر و 66 امتیاز در رده دوم قرار دارد و ناپولی با 66 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

 

یوونتوس نیز که این هفته مقابل کالیاری به پیروزی رسید با 62 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

 

***

 

مارسی رده دوم جدول را پس گرفت/ لیون به تقسیم امتیازات رضایت داد

پرونده هفته سی‌و‌یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال فرانسه با تساوی لیون مقابل استراسبورگ و پیروزی مارسی در ورزشگاه ولودروم بسته شد.

 

در سومین و آخرین شب از هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) دو بازی برگزار شد که در بازی نخست تیم لیون در خانه استراسبورگ به تساوی یک - یک رضایت داد.

 

ابراهیما سیسوکو در دقیقه 20 تیم استراسبورگ را پیش انداخت و کارل توکو اکامبی در دقیقه 90 لیون را از شکست نجات داد و گل تساوی را به ثمر رساند. این نتیجه تیم‌های استراسبورگ و لیون را به ترتیب با 52 و 46 امتیاز در رده‌های چهارم و دهم جدول قرار داد.

 

پس از این بازی، مارسی در ورزشگاه خانگی خود ولودروم به مصاف مون‌پولیه رفت و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت. بامبا دینگ در دقیقه 9 و چنگیز اوندر در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی گل‌های تیم خورخه سامپائولی را به ثمر رساندند.

 

مارسی با کسب هفدهمین پیروزی‌اش در این فصل با 59 امتیاز، رده دوم را از تیم رن 56 امتیازی پس گرفت و فاصله‌اش را با پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین به 11 امتیاز کاهش داد.

 

***

 

بوندس‌لیگا| لایپزیگ به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال لایپزیگ با کسب یک برد خانگی قاطع شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش داد.

 

در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگای آلمان، شب گذشته (یکشنبه) لایپزیگ تیم چهارم جدول رده‌بندی مقابل هوفنهایم تیم ششم جدول به میدان رفت و میهمانش را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

 

کریستوفر انکونکو در دقیقه 5، مارسل هالستنبرگ در دقیقه 20 و دومنیک شوبوشلای در دقیقه 44 سه گل لایپزیگ را در این بازی به ثمر رساندند.

 

لایپزیگ با کسب پانزدهمین برد فصل خود 51 امتیازی شد و حاشیه امنیتش در رده چهارم جدول را به سه امتیاز افزایش داد تا شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد. هوفنهایم نیز با 44 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

 

در پایان هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ 69 امتیازی در صدر قرار دارد، دورتموند با 60 امتیاز تیم دوم است و بایرلورکوزن 52 امتیازی رده سوم را در اختیار دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------