حرکت عجیب آلومینیوم پس از برد برابر پرسپولیس؛ شبکه اراک بر طبل شادانه کوبید!



دیدار پرسپولیس و آلومینیوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شبکه استانی اراک پس از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس، در اقدامی جالب موزیک شاد و پیروزمندانه پخش کرد.

به گزارش ورزش سه، در حالی‌که شاگردان سید‌مهدی رحمتی نیمه اول را بازنده به رختکن رفتند تا شاید خوش‌بین‌ترین هواداران این تیم هم شانسی برای پیروزی برابر پرسپولیس قائل نباشند، برد ۰-۲ آلومینیوم در نیمه دوم، ورق را به سود ایرالکو برگرداند.


با این پیروزی، آلومینیومی‌ها علاوه بر جبران شکست در بازی دور برگشت لیگ بیست و یکم برابر پرسپولیس، به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی صعود کردند‌؛ اتفاقی که باعث شد خوشحالی قابل توجهی، هواداران عمدتا اراکی آلومینیوم را فرا بگیرد.



در این بین اما، اتفاقی عجیب رخ داد. شبکه تلویزیونی آفتاب که شبکه استانی مرکزی محسوب می‌شود، پس از پایان مسابقه، آهنگ حماسی "بر طبل شادانه بکوب" را روی تصاویر پایان بازی قرار دادند. آهنگی که معمولا در مواقع افتخارآفرینی‌های ملی ورزشکاران در سطوح بین‌المللی از رسانه‌ملی پخش می‌شود. 


اما نکته‌ای که باعث شده این حرکت شبکه آفتاب خیلی زود در فضای مجازی وایرال شود، داخلی بودن این مسابقه بود. در حالی‌که هر دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم از کشور ایران هستند و در یک مسابقه داخلی به مصاف هم می‌رفتند، پخش این سرود با عقبه‌‌ ملی، توجهات زیادی را به خود معطوف کرده است.


گفتنی است، آلومینیوم با این پیروزی حریف تیم خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------