پس‌لرزه‌های رفتار زشت رونالدو ادامه دارد/ حمله مادر یک پسربچه به رونالدو؛ انگار ما به او بدهکار هستیم!



رفتار زشت رونالدو با هوادار اورتون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مادر پسری که کریستیانو رونالدو موبایلش را شکست مدعی شد این فوق‌ستاره فوتبال به پسرش حمله کرده و سپس طوری رفتار کرد که انگار به او مدیون هستند!

به گزارش خبرورزشی، یک مادر، باشگاه منچستریونایتد را به دلیل رفتار وحشتناک کریستیانو رونالدو با پسر نوجوانش به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که رونالدو طوری رفتار کرد که انگار ما به او بدهکاریم.

 

سارا کلی گفت که پسر اوتیسمی‌اش «جیک هاردینگ» ۱۴ ساله، نمی‌خواهد با این بازیکن ملاقات کند، زیرا رونالدو گوشی موبایلش را از دستش پرت کرد و انداخت.

 

رونالدو پس از شکست ۱-۰ یونایتد مقابل اورتون در گودیسون پارک، خود را باخته بود و ناامیدی‌اش را به همه نشان داد. در حالی که از زمین خارج می‌شد، به دست پسربچه‌ای ضربه زد و گوشی موبایل پسر پرت شد.

 

مادر پسربچه ادعا می‌کند که پس از این حادثه دست پسرش کبود شد. منچستریونایتد پس از پخش این کلیپ تحقیقاتی را آغاز کرده بود، اما نشریه «سان» متوجه شد که رونالدو با مجازات مواجه نخواهد شد. گفته می‌شود که باشگاه عذرخواهی او را پذیرفته است.

 

حالا مادر پسربچه گفت که بعد از تماس نمایندگان رونالدو با آن‌ها، هیچ علاقه‌ای به ملاقات با رونالدو ندارند. او به «اسکای نیوز» گفت: «من چیزی برای گفتن به او ندارم. چرا باید به اولدترافورد بروم؟ چرا یک «آبی» بخواهد برای ملاقات با یک «قرمز» برود؟ اگر او اصیل بود، فکر می‌کنم باید در لحظه برمی‌گشت و تلفن جیک را برمی‌داشت و می‌گفت: «متاسفم». این برای من مانند جوک بود: «ورزشکاری». اگر میتوانی این کار را با یک نوجوان ۱۴ ساله انجام دهی اصلاً روحیه ورزشکاری نداری.»

 

توهین آنلاین

رونالدو در اینستاگرامش عذرخواهی کرد و نوشت: «در لحظات سخت کنترل احساسات دشوار است. با این وجود، ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق بازی زیبا هستند. می‌خواهم به خاطر واکنشم عذرخواهی کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت می‌کنم یک بازی در اولدترافورد را به نشانه جوانمردی و اخلاق ورزشی تماشا کند.»

 

در حالی که مادر بچه گفت که اورتون در واکنش به این اتفاق شگفت‌انگیز عمل کرده، اما واکنش‌های آنلاین اشک او را درآورده که عمدتاً به خاطر هواداران یونایتد بوده است. او به «لیورپول اکو» گفت: «یونایتد به طرز وحشتناکی با این قضیه برخورد کرده و صادقانه بگویم اوضاع را بدتر کرده است. فقط به این دلیل که او کریستیانو رونالدو است باید این کار را بکنیم؟ مثل این است که ما به او بدهی داریم، اما متاسفم، ما این کار را نمی‌کنیم. ما با مهربانی پیشنهاد رفتن به یونایتد را رد کردیم زیرا جیک نمی‌خواهد به آنجا برود و نمی‌خواهد رونالدو را ببیند. این‌ها حرفهای من نیست، حرفهای پسرم است. این موضوع بیشتر از اینکه روی من تأثیر بگذارد، او را تحت تأثیر قرار داده، بنابراین من همه چیز را در اختیار او گذاشتم تا خودش تصمیم بگیرد. او نمی‌خواهد به یونایتد برود، او نمی‌خواهد به دیدن رونالدو برود. تمام چیزی که من الان می‌گویم این است که همه چیز بر عهده پلیس است.»

 

پلیس مرسی‌ساید در حال بررسی قضیه است. آن‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند: «ما در حال همکاری با باشگاه فوتبال اورتون هستیم و با خانواده پسر در تماسیم. موضوع در دست بررسی است و ما در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم. تحقیقات ما در حال حاضر ادامه دارد.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------