رونالدو در لیست مازاد منچستریونایتد/ تکذیب توافق لواندوفسکی با بارسلونا



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی جدید منچستر یونایتد اعتقادی به فوق ستاره پرتغالی ندارد.

به گزارش فارس، نشریه «دیلی استار» انگلیس در گزارشی به خروج کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی از لیست شیاطین سرخ در تابستان آینده خبر داد.

 

رسانه انگلیسی در این زمینه، نوشت: تن هاگ سرمربی جدید یونایتد موافقت خود را با فروش این بازیکن پرتغالی در تابستان به اطلاع مدیران یونایتد رسانده است. چون فکر می کند که به سبک بازی اش نمی خورد.

 

اریک تن هاگ، سرمربی بعدی منچستریونایتد با وجود اینکه هنوز به صورت رسمی در منصب جدیدش معرفی نشده ولی مجوز فروش کریستیانو رونالدو را در تابستان آینده صادر کرده است.

 

تن هاگ در پاسخ به سوال مدیران باشگاه منچستر پاسخ داده که او بازیکن پرتغالی را نمی خواهد زیرا او باور ندارد که با سیستم بازی خود سازگار شود. مرد هلندی در سال های اخیر آژاکس را به تیمی تاکتیک پذیر و قدرت بدنی بالا تبدیل کرده است. حالا ایده او رسیدن به اولدترافورد و به کارگیری ایده هایش است ولی تاکتیکش با ستاره فعلی شیاطین سرخ سازگار نیست.

 

رونالدو از یوونتوس به منچستر آمد تا بتواند شیاطین سرخ را به اوج برگرداند. با این حال، در طول ماه‌ها کار تیم به جایگاه بهتری نرسیده است. 

 

تا به امروز، مقصدهای احتمالی زیادی برای CR7 فاش نشده است. بازگشت به اسپانیا تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. با نگاهی به آینده تیم های بارسلونا، لاپورتا به لواندوفسکی، صلاح یا هالند فکر می کند و در برنابئو، تلاش ها روی امباپه متمرکز شده است.

 

 ***

 

واکنش رسمی بارسلونا به توافق با لواندوفسکی

باشگاه بارسلونا درباره شایعه توافق با مهاجم بایرن مونیخ واکنش نشان داد.

 

رسانه های اسپانیا از چند روز گذشته از نزدیک شدن رابرت لواندوفسکی مهاجم گلزن بایرن مونیخ نیوکمپ خبر دادند.

 

متیو الیمانی مدیر ورزشی بارسلونا در مصاحبه با نشریه «مارکا» اسپانیا به شایعات توافق با لواندوفسکی پایان داد و گفت: ما هیچ توافقی با لواندوفسکی نداشتیم و این شایعات تنها برای پر کردن صفحات رسانه ها مطرح شده است.

 

وی افزود: آنچه درباره لواندوفسکی مطرح می شود، درست نیست چون اگر ما بخواهیم این بازیکن را به خدمت بگیریم اول از همه به باشگاه بایرن مونیخ اطلاع می دهیم.

 

قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ تا سال 2023 اعتبار دارد. شایعه شده بود این ستاره لهستانی برای امضای قرارداد 3 ساله با بارسلونا با دستمزد سالیانه 40 میلیون یورو توافق کرده است.

 

 ***

 

تمدید قرارداد کوادرادو با یوونتوس

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا خوان کوادرادو مدافع کلمبیایی باشگاه یوونتوس قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ با این تیم تمدید کرد.

 

این بازیکن ۳۳ ساله در این فصل ۴۰ بازی برای تیم تورینی انجام داده و ۵ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است.

 

کوادرادو سال ۲۰۱۵ به صورت قرضی از چلسی لندن به یوونتوس پیوست و در سال ۲۰۱۷ قراردادی قطعی با این باشگاه امضا کرد.

 

او در ۲۶۲ بازی که برای بانوی پیر انجام داده است، موفق شده است ۲۴ گل به ثمر برساند و همچنین ۵۹ پاس گل نیز به هم تیم هایش داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------