آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال…

واکنش ساکا به پنالتی ‌جنجالی در دربی لندن؛ همین که هست!



باکایوکو ساکا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باکایوکو ساکا، ستاره جوان آرسنال‌ درباره پنالتی بحث برانگیزی که روی او رخ داد، صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، دو تیم چلسی و آرسنال در حالی شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که حساسیت بازی برای هر یک از دو تیم متفاوت بود. چلسی با یک بازی کمتر در رده سوم جدول قرار دارد و تا حدود زیادی حضور خود در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را قطعی کرده است.

 

در سمت مقابل اما اوضاع برای تیم میکل آرتتا کاملاً متفاوت است. آنها رقابت بسیار تنگاتنگی با تاتنهام و منچستریونایتد در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند؛ موضوعی که باعث شده بود آرسنال در بازی دیشب نیاز مبرمی به پیروزی داشته باشد.

 

توپچی‌ها دیشب در استمفوردبریج یک نمایش قابل قبول از خود ارائه داده و نهایتاً موفق شدند با نتیجه 4-2 حریف خود را شکست دهند. با این وجود گل چهارم این تیم به شکلی کاملاً مشکوک به ثمر رسید. خطای سزار آسپلیکوئتا روی باکایو ساکا باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. با این حال کاپیتان چلسی به‌شدت نسبت به این تصمیم معترض بود و اعتقاد داشت که داور باید ابتدا خطای مهاجم آرسنال را اعلام می‌کرد؛ موضوعی که باعث ایجاد درگیری هم شد.

 

ساکا نهایتاً خودش پشت توپ ایستاد و گل چهارم آرسنال را به ثمر رساند. این ستاره جوان و انگلیسی بعد از پایان بازی دیشب درباره این پنالتی و عصبانیت آسپلیکوئتا گفت: " او من را برای پنج ثانیه نگه می‌دارد و من هم مجبور شدم که روی زمین بیفتم. البته او با من قهر می‌کند اما همین که هست. این یک پنالتی بود."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------