آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

فولاد با شکست الغرافه صعودش را قطعی کرد/ صعود الدحیل و کار دشوار سپاهان در هفته پایانی



دیدار فولاد و الغرافه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال فولاد ایران با برتری مقابل الغرافه قطر صعودش به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد ایران از ساعت 00:45 بامداد امروز (شنبه) در پنجمین دیدارش در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه عبدالله الفیصل جده عربستان به مصاف الغرافه قطر رفت که این دیدار با برتری یک گله شاگردان جواد نکونام مقابل شاگردان آندره‌آ استراماچونی خاتمه یافت.

 

لوسیانو پریرا در دقیقه 15 روی پاس آیاندا پاتوسی گلزنی کرد و فولاد را به سه امتیاز مهم این بازی رساند. فولاد با این نتیجه جایگاهش را در صدر جدول C مسابقات از شباب الاهلی پس گرفت و صعودش را قطعی کرد.

 

تیم فولاد با این نتیجه کسب مقام دومی‌اش را در این گروه قطعی کرده است و با توجه به اینکه سه تیم  برتر دوم گروه‌های غرب آسیا به دور بعد صعود می‌کنند و نتایج سایر گروه‌ها می‌توان از همین الان صعود شاگردان نکونام به دور بعد را قطعی دانست.

 

شاگردان نکونام در صورت کسب یک امتیاز از بازی بعد مقابل  شباب الاهلی امارات به‌عنوان تیم اول گروه C صعود خواهند کرد.

 

در شرایط فعلی فولاد از تیم‌های دوم احتمالی گروه‌های B و D در پایان هفته آخر قطعاً وضعیت امتیازی بهتری خواهد داشت. تیم دوم گروه B در بهترین حالت 10 امتیازی می‌شود، در گروه D هم تیم دوم گروه در بهترین حالت 10 امتیازی خواهد بود. بنابراین فولاد با وجود امتیاز بالاتر از تیم‌های دوم این دو گروه‌ (11 امتیاز) صعودش را قطعی کرده است.

 

قضاوت این بازی برعهده ریوجی ساتو از ژاپن بود که این داور به احمد علاءالدین، گابریل پیرس، تمیم محمد المهیزع، مصطفى عصام قدیره و همام احمد از الغرافه و محمدرضا عباسی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، مجتبی نجاریان و سینا مریدی از فولاد کارت زرد نشان داد.

 

این داور همچنین در دقیقه 8+90 المهدی علی مختار از تیم الغرافه را از زمین اخراج کرد.

 

حساسیت‌های بازی در دقایق پایانی منجر به ایجاد درگیری بین بازیکنان دو تیم شد. حتی این درگیری‌ها بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی نیز ادامه داشت که در این بین گابریل پیرس از الغرافه با دریافت اخطار دوم، با کارت قرمز مواجه شد.

 

بازی دو تیم در دور رفت با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

 

***

 

صعود الدحیل با بردی دراماتیک و کار دشوار سپاهان در هفته پایانی/ دومین نماینده عربستان به یک هشتم نهایی رسید

تیم‌های الدحیل قطر و الشباب عربستان در فاصله یک هفته تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، خود را به جمع ۱۶ تیم پایانی مسابقات رساندند.

 

تیم الدحیل قطر بامداد امروز (شنبه) در ادامه دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مقابل التعاون صف‌آرایی کرد و با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد.

 

کریم بوضیاف در دقیقه 10 برای الدحیل گلزنی کرد، اما التعاون در ادامه توسط تاوامبو کانا در دقایق 21 و 36 و حسن الامیری در دقیقه 25 به گل رسید و نیمه نخست را با برتری 3 بر یک به پایان رساند. در نیمه دوم ورق برگشت و ادمیلسون جونیور در دقایق 58 و 84 (از روی نقطه پنالتی) و المعز علی در دقیقه 88 موفق به گلزنی شدند تا الدحیل از شکست، پیروزی بسازد.

 

شاگردان هرنان کرسپو با این برد، 12 امتیازی شدند و صدرنشینی خود را در گروه D قطعی کردند. تیم‌های التعاون و سپاهان هم با هفت امتیاز و بر حسب بازی رو در رو، در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. سپاهان در هفته ششم به مصاف الدحیل می‌رود و صرف‌نظر از تلاش برای کسب پیروزی، باید امیدوار باشد التعاون به برتری نرسد و خودش در میان برترین تیم‌های دوم گروه‌های پنج‌گانه منطقه غرب قرار بگیرد.

 

در گروه B هم تیم الشباب عربستان با نتیجه 6 بر صفر از سد مومبای سیتی هند گذشت. الشباب نیز با 13 امتیاز، صدر جدول گروه را حفظ کرد و پس از الهلال، به دومین تیم عربستانی راه‌یافته به جمع 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد. تیم نیروی هوایی عراق با هفت امتیاز در رتبه دوم جدول گروه B ایستاده است و بیشترین بخت را برای صعود به یک هشتم نهایی دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------