آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

آشنایی با دوستان و خانواده رونالدو/ صمیمی‌ترین دوست کریستیانو کیست؟



دوستان و خانواده رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس که یکی از فرزندان دوقلویی که در راه داشتند را از دست داده‌اند، حالا دایره بزرگی از دوستان و خانواده را دارند که دلخوشی‌شان در این روزهای سخت و دردناک هستند.

به گزارش خبرورزشی، هیچ دردی بزرگ‌تر از درد از دست دادن فرزند نیست، و کریستیانو رونالدو و شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگس همزمان با شادی به دنیا آمدن دخترشان، با اندوه بزرگ از دست رفتن پسرشان دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

مهاجم ۳۷ ساله منچستریونایتد دوشنبه شب گذشته از درگذشت غم‌انگیز پسرش خبر داد و گفت خودش و جورجینا ویران شده‌اند و افزود: «تنها تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد تا این لحظات را با کمی امید و شادی بگذرانیم.» پدر فداکار، که پیش از باردار شدن جورجینا و تولد آلانا مارتینا چهار فرزند داشت، به سادگی گفت: «این بزرگ‌ترین دردی است که هر والدینی می‌تواند احساس کند.» 

 

همانطور که روند سوگواری آغاز می‌شود، این زوج توسط افراد وفاداری از خانواده و دوستان احاطه می‌شوند، افرادی که آماده هستند تا به هر نحوی که می‌توانند به آن‌ها کمک کنند. پیام‌های حمایت از هم‌اکنون در حال سرازیر شدن هستند و مارکوس رشفورد در توییتی نوشت: «فکرم پیش تو و جورجیناست برادر. خیلی متاسفم.» 

 

سرکنی دالگلیش نوشت: «از صمیم قلب به شما و خانواده‌تان برای فقدان غیرقابل تصورتان تسلیت می‌فرستیم.» گری لینکر افزود: «خبر بسیار ناراحت کننده‌ای است. صمیمانه به تو و خانواده‌ات تسلیت می‌گویم.»

 

همچنین پیام‌های همدردی از سوی رقبای منچستریونایتد از جمله منچسترسیتی، تاتنهام و لیورپول ارسال شد. اما یکی از تأثیرگذارترین پیام‌ها از سوی خواهر رونالدو، کاتیا آویرو، منتشر شد که در پیامی در اینستاگرام نوشت: «دوست‌تان دارم و قلبم با شماست. خداوند مواظب شما باشد و راه‌تان را بیش از پیش تقویت کند.» او با اشاره به دینیس پدر رونالدو که در سال ۲۰۰۵ بر اثر نارسایی کبد درگذشت، افزود: «فرشته کوچک ما در حال حاضر در دامان پدر است. دختر کوچولوی ما اینجاست، محکم و قوی و سرشار از سلامتی، و قرار است هر روز به ما نشان دهد که فقط عشق اهمیت دارد.»

 

دوستان و خانواده رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

خواهران حمایتگر رونالدو

این پیام صمیمانه، که در کنار تصاویر رونالدو و جورجینا به همراه فرزندان کاتیا منتشر شده، نشان دهنده پیوند نزدیک این ستاره افسانه‌ای با خانواده‌اش است که به شدت از او حمایت می‌کنند.

 

خواهران رونالدو، الما و کاتیا، هر دو همیشه آماده حمایت از کریستیانو هستند. خواهر بزرگش الما او را اینچنین خطاب می‌کرد: «پادشاه من. بهترین. افتخار زندگی من.» او هفته گذشته عکسی از خودشان منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «عشق بزرگ و کامل من. زیباترین انسانی که تا به حال در جهان دیده‌ام. در واقع تمام خانواده من نمونه‌ای از عشق و احترام هستند.»

 

دوستان و خانواده رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

پس از اینکه رونالدو در ماه گذشته هت‌تریک کرد، کاتیا به منتقدانی که می‌گفتند او دوران اوج خود را پشت سر گذاشته، انتقاد کرد و نوشت: «پیرمرد، مردِ تمام شده... او رفتار خوبی دارد و بسیار منظم است و عادت دارد به تنها شکلی که بلد است پاسخ بدهد. هت‌تریک.»

 

برادرش هوگو که ۱۰ سال از خودش بزرگ‌تر است نیز طرفدار پر و پا قرص اوست و اغلب در مسابقات رونالدو دیده می‌شود. این مهاجم با پرداخت هزینه‌های بازپروری، برادرش را از دام اعتیاد به الکل و مواد مخدر نجات داد و آن‌ها اکنون بیشتر از همیشه به هم نزدیک هستند، با هم به تعطیلات می‌روند و رونالدو پدرخوانده پسر هوگو است.

 

رونالدو همچنین در گذشته به مادرش، ماریا دولورس ادای احترام کرده و در مورد او گفته: «بهترین مادر جهان، جنگجویی که همیشه به من آموخت که تسلیم نشوم، بهترین مادربزرگی که فرزندانم می‌توانستند آرزوی داشتنش را داشته باشند.»

 

او به پیوندهای خانوادگی بسیار معتقد است، زمانی گفت: «اگر خانواده نداشته باشی، زندگی بسیار بسیار سخت خواهد بود.»

 

خانواده جدانشدنی جورجینا

جورجینا همچنین می‌تواند از مادرش آنا ماریا هرناندس و خواهرش ایوانا، که برای دلداری دادن او در کنارش است، قدرت بگیرد. تصور می‌شود که ایوانا قبل از این فاجعه به همراه نامزدش کارلوس گارسیا، به بریتانیا رفته بود تا به مادر جدید در بهبودی بعد از زایمان کمک کند.

 

دوستان و خانواده رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مثلث خانواده رودریگس جدایی‌ناپذیر هستند. پدر جورجینا، که قاچاقچی کوکائین بود، بیشتر اوقات کودکی او را در زندان گذرانده بود. خورخه در ۷۰ سالگی در سال ۲۰۱۹ بر اثر عوارض ناشی از سکته مغزی که دو سال و نیم قبل دچارش شده بود، درگذشت.

 

جورجینا در پیامی که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، به مادر و خواهرش ادای احترام کرد و نوشت: «می‌خواهم از خانواده‌ام تشکر کنم که از زمانی که من به این دنیا آمدم دست من را رها نکرده‌اند. با تشکر از مادرم و خواهرم ایوانا که من را در سفر زندگی همراهی کردند، زیرا ما همیشه یک خانواده کوچک سه نفره بودیم، و این باعث شده که ما بی قید و شرط و جدایی‌ناپذیر شویم. ممنون مادرم که ارزش‌هایی را که داری را به ما القا کردی، ارزش‌هایی که امروز نمی‌توانیم بدون آن‌ها زندگی کنیم. عشق و احترام.»

 

گروه عزیزان

در حالیکه عشق رونالدو باعث شد تا جورجینا فرسنگ‌ها از زندگی محقرانه خود دور شود، دایره نزدیکی از دوستانش دارد که همیشه در کنارش بوده‌اند. گروه دوستانش که آن‌ها را «عزیزان» صدا میکند شامل دوست دوران کودکی‌اش مامن مورالس است و ایوان گارسیا و سوفیا مزکوئیدا که دوستان دوران فروشندگی جورجینا در فروشگاه گوچی بودند. همان فروشگاهی که اولین بار رونالدو را در آنجا ملاقات کرد و عاشقش شد.

 

دوستان و خانواده رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

عزیزان، که شامل ایوانا نیز می‌شود، در تمام جابه‌جایی‌های رونالدو در سراسر جهان، از مادرید گرفته تا تورین و منچستر، همراه او بوده‌اند و اغلب همه چیز را رها می‌کنند تا به هر کجا که او می‌خواهد سفر کنند و دور هم جمع شوند. ایوانا می‌گوید: «چیزی که جورجینا را واقعاً خوشحال می‌کند خانواده و دوستانش هستند، زیرا او با گروه دوستانش هم خانواده تشکیل داده است.»

 

دوستان فوتبالی رونالدو

باشگاه‌هایی که رونالدو دائماً عوض می‌کند باعث شده تا دوستان نزدیکی در سراسر جهان داشته باشد. از جمله پپه، مارسلو و ریکاردو کوارشما. اما شاید بزرگ‌ترین حمایت او در این زمان، از سمت بهترین دوستش ژوزه سمدو باشد که سال گذشته پس از درگذشت همسر محبوبش ثریا، دوران سوگواری خودش را می‌گذراند. این دو زمانی که کودک بودند در آکادمی اسپورتینگ لیسبون با هم آشنا شدند و دوستی مادام‌العمر دارند.

 

دوستان و خانواده رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ثریای ۳۴ ساله به طور ناگهانی بر اثر عوارض پس از عفونت جان خود را از دست داد و رونالدو برای دلداری از رفیق دوران کودکی خود حاضر شد و نوشت: «هفته گذشته به طور غیر منتظره یک انسان خارق‌العاده را از دست دادیم، ثریای عزیز ما، یک مادر فوق‌العاده و همسر یکی از بهترین دوستانی که زندگی به من داده است. هیچ چیز نمی‌تواند درد برادرم ژوزه سمدو و خانواده را پاک کند. اما ما امروز مثل همیشه در کنار هم هستیم تا با این زمان بسیار سخت روبه‌رو شویم. آسوده بخواب دوست من. ما هرگز تو را فراموش نخواهیم کرد.»

 

با این حال، برای زوج قوی رونالدو و جورجینا، بیشترین آرامش از جانب همدیگر و از پنج فرزندشان، کریستیانو جونیور ۱۱ ساله، اوا، متئو و آلانا ۴ ساله و نوزاد دختر تازه متولد شده حاصل خواهد شد. رونالدو اخیراً تصویری از فرزندانش منتشر کرد که در آن نوشته شده: «خانواده همه چیز است». هفته گذشته جورجینا به او ابراز عشق کرد و نوشت: «هر روز در کنار تو روزی شاد و خاص است. ما تو را بی‌نهایت دوست داریم. از بهترین بابای دنیا متشکریم.»

 

آن‌ها در پی مرگ غم‌انگیز نوزادشان با اندوه زیادی روبه‌رو شده‌اند، اما این عشق بین افراد این خانواده است که آن‌ها را از روزهای سخت عبور می‌دهد.

 

دوستان و خانواده رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------