دومین عروسی در خانواده بکهام



دومین عروسی در خانواده بکهام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
گزارش ها حاکی از آن است که رومئو بکام و نامزد مدلش برای ازدواج برنامه‌ریزی می‌کنند.

به گزارش برترین‌ها، حالا که بروکلین- برادر بزرگتر خانواده با نیکولا پلتز- مدل میلیونر آمریکایی ازدواج کرده است، رومئو و میا- شخصیت تاثیرگذار بریتانیایی نیز شروع به صحبت درباره زندگی آینده‌شان کرده‌اند.

 

البته امیدواریم که ویکتوریا بکام از عروس آوردنش راضی بوده باشد، چرا که ظاهرا یکی دیگر از پسرانش قرار است به‌ زودی جا پای برادر بزرگتر بگذارد.

 

این بار، رومئو- پسر دوم دیوید و ویکتوریا تصمیم به پوشیدن رخت دامادی گرفته است. رومئو که از فوتبالیست‌ها و مهاجمان باشگاه فورت‌لادردیل است، تنها ۱۹ سال دارد و البته نامزد او، میا ریگان نیز هم‌سن خودش و ۱۹ ساله است. با وجود آن‌‌که این زوج بسیار جوانند و روی حرفه خود متمرکزند، به یکدیگر وفادار و متعهد بوده‌اند.

 

آن‌ طور که پیداست، دوست‌دختر رومئو شخصیتی کاملا متفاوت با عروس اول خانواده دارد و بیش از آن‌که به ثروت و شکوه جشن‌های آن‌چنانی علاقه‌مند باشد، خواهان یک مراسم عروسی ساده، اما عاشقانه آن‌ هم در بریتانیا است. برای همین تصور می‌شود این مهمانی در مقایسه با عروسی بروکلین و نیکولا پلتز که برای برگزاری آن سه میلیون پوند هزینه شد، از جلوه بسیار کمتری برخوردار باشد؛ هرچند می‌توان گفت که عروسی پیش ‌رو از هر جهت می‌تواند سطح پایین‌تری داشته باشد!

 

بر اساس گزارش مجله بریتانیایی میرور، این زوج در مورد برنامه ازدواجشان در تعطیلات خانوادگی اخیر خود صحبت کردند: «میا رابطه نزدیکی با ویکتوریا، مادرشوهر آینده‌اش دارد. واضح است این زوج پیش از این درباره آینده طولانی‌مدت و ازدواج صحبت کرده‌اند.»

 

گویا رومئو همیشه منتظر بوده است اول بروکلین ازدواج کند و نمی‌خواسته برنامه او را به هم بریزد.

 

به‌نظر می‌رسد ازدواج در سن پایین، یکی از سنت‌های خانواده بکام باشد.

 

«این دو مبهوت یکدیگرند و مطمئنا برای آینده برنامه دارند. آن‌ها درباره این‌ که چقدر دلشان یک خانواده بزرگ می‌خواهد و بیش از این نمی‌توانند برای تشکیل آن صبر کنند نیز صحبت کردند.»

 

در هفته‌ای که گذشت، این زوج تعطیلات خودشان را به همراه خانواده بکام در قایق تفریحی لوکس‌شان در میامی سپری کردند. پیش از این، رومئو عکس‌های شنا با کوسه‌ها به همراه پدرش در تعطیلات باهاما را منتشر کرده بود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------