لواندوفسکی فصل بعد هم در بایرن مونیخ خواهد ماند



لواندوفسکی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم لهستانی بایرن مونیخ فصل بعد هم در این تیم توپ خواهد زد.

به گزارش ایسنا به نقل از بیلد، مسئولان بایرن مونیخ روز پنجشنبه با پینی زهاوی، ایجنت روبرت لواندوفسکی دیدار کردند و گفته شد که مهاجم لهستانی فصل آینده این تیم را ترک نخواهد کرد. بارسا به دنبال روبرت لواندوفسکی است.  این تیم اسپانیایی در ابتدا آرزوی جذب ارلینگ هالند را داشت، اما انتظارات بالای بازیکن نروژی به همراه هزینه های این انتقال، باعث شد تا بارسلونا به فکر جذب لواندوفسکی باشد. بارسلونا بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت خواهد کرد.

 

اما مدیران باشگاه باواریایی روز پنجشنبه طبق اعلام بیلد با زهاوی مدیر برنامه های روبرت لواندوفسکی دیدار کردند. با این حال، هیچ خبر خوبی از این دیدار برای تیم بارسلونا منتشر نشد، زیرا آلمانی‌ها موضع خود را برای حفظ لواندوفسکی در تیم خود برای فصل آینده تکرار کردند، موضعی که این بازیکن را از پوشیدن پیراهن بارسا در فصل آینده دور نگه می‌دارد. 

 

رسانه مذکور همچنین اضافه کرد که بایرن حتی می خواهد قرارداد او که در سال ۲۰۲۳ منقضی می‌شود را تمدید کند، سالی که در صورت عدم موافقت با افزایش قراردادش و ماندن او در بایرن، می تواند به صورت رایگان به هر تیمی برود.

 

بایرن قهرمانی خود را در بوندسلیگا قطعی کرد و توانست برای دهمین فصل پیاپی عنوان قهرمانی در بوندسلیگا را به دست بیاورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------