سرمربی پورتو: داور به طارمی اهانت کرد/ واکنش تند سرمربی تیم پیام نیازمند به اتهام تبانی



مهدی طارمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پورتو با بیان اینکه اقدام فدراسیون پرتغال برای تحقیق در مورد دیدار تیمش با پورتیموننسه توهین به فوتبال است گفت: این در حالی است که داور دیدار قبلی ما برابر براگا به «مهدی طارمی» اهانت کرد و او را متقلب دانست.

به گزارش ایرنا، شائبه تبانی بین تیم‌های پورتو و پورتیموننسه در لیگ برتر فوتبال پرتغال که با برتری هفت بر صفر پورتو همراه شد، حواشی زیادی را ایجاد کرده است. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در برتری هفت گله تیمش برابر پورتیموننسه موفق به زدن سه گل و ثبت یک پاس گل شد. «پیام نیازمند» دیگر ملی‌پوش ایرانی هم دروازه‌بان پورتیموننسه در این بازی بود.

 

فدراسیون فوتبال پرتغال پس از اینکه مطرح شد پورتیموننسه هفت بازیکن اصلی خود را در ترکیب اصلی به میدان نفرستاده است، بررسی‌های خود را آغاز کرد.

 

در این خصوص، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو گفت: اولویت‌های هر مربی با توجه به شرایط تیمش متفاوت است و مربیان هیچ‌وقت نمی‌خواهند ببازند. واقعا تشکیل چنین پرونده‌ای و به راه افتادن تحقیقات در مورد یک مربی و تیم، شرم‌آور و توهین است.

 

وی ادامه داد: این ماجرا بازتابی کوچکی از فوتبال پرتغال است. اینجا فرادی وجود دارند که نیت خالصانه ندارند و فقط می خواهند تیم‌ها را تخریب کنند. اینگونه انسان‌ها همواره سطح پایینی دارند.

 

سرمربی پورتو ادامه داد: در دیدار قبلی ما برابر براگا، داور به بازیکن تیم ما اهانت کرد که تاکنون چنین چیزی را ندیده بودم. او «مهدی طارمی» را متقلب خطاب کرد که این رفتار منطقی نیست. این داور منتظر بود تا اعتراض کنم تا من را از روی نیمکت اخراج کند.

 

***

 

واکنش تند سرمربی تیم نیازمند به اتهام تبانی

پس از پیروزی پر گل 7 بر صفر پورتو برابر پورتیموننزه که با هت تریک طارمی همراه شد، کمیته انضباطی فدراسیون پرتغال به پائولو سرجیو سرمربی تیم بازنده مشکوک شده است.

 

به گزارش ورزش سه، در یکی از دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر پرتغال، پورتو در استادیوم دراگائو موفق شد با 7 گل از سد پورتیموننزه عبور کند. پیام نیازمند سنگربان ایرانی پورتیموننزه در آن مسابقه پس از مدت ها در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. تیمی که پائولو سرجیو سرمربی سابق صنعت نفت هدایتش را برعهده دارد و حالا او متهم به تغییرات در ترکیب اصلی و استفاده از بازیکنان نیمکت نشین شده است.

 

رسانه های پرتغالی روز گذشته از آغاز تحقیقات در این خصوص خبر دادند. وب سایت noticiasaominuto در این خصوص نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال روند تحقیق علیه پورتیموننزه را آغاز کرد. اتهام این باشگاه، احتمال استفاده از ترکیب ضعیف در دیدار برابر پورتو بیان شده است.

 

طبق بیانیه فدراسیون فوتبال پرتغال، این روند در تاریخ 22 آوریل به کمیسیون مدرسان لیگ فوتبال حرفه ای پرتغال ارسال شد و این نهاد تصمیم گیری را واگذار کرد.

 

این اتفاقات باعث واکنش سرمربی متهم شد. این رسانه پرتغالی در گزارش جدید خود نوشته است: پائولو سرجیو روز گذشته از روند تحقیقاتی که شورای انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال علیه پورتیموننزه به اتهام حمایت از پورتو در بازی هفته سی ام لیگ برتر آغاز کرده بود، شگفت زده شد.

 

تیم آلگاروه متهم به "ارائه احتمالی یک ترکیب ضعیف" در ورزشگاه دراگائو شده است. در مسابقه ای که با نتیجه 0-7 به سود پورتو به پایان رسید اما سرمربی کهنه کار تضمین می دهد که تغییرات ایجاد شده در ترکیب تیم، فقط برای مدیریت تیم و برخی مشکلات غیبت ها بوده است.

 

او در یک گفتگوی مطبوعاتی گفت: این باعث تأسف است. اتهامات مطرح شده توهین آمیز است. گذشته من به جای من صحبت می کند، این واقعیت که آنها این تردیدها و سوء ظن ها را ایجاد می کنند باعث شرم است. قبلاً هرچیزی را که باید در این مورد می‌گفتم، گفته‌ام.

 

سرمربی پورتیموننزه اضافه کرد: این من را شرمنده می کند، این توهین است که کسانی که در این فوتبال مسئولیتی دارند و این احتمال را بدهند که من در اینگونه نمایش ها شرکت کنم. این که آنها این شک و تردیدها را ایجاد می کنند باعث شرمساری من می شود.

 

وی افزود: ببینید که نیمکت تعویض ما (به دلیل غیبت تعداد زیادی از بازیکنان) حتی پر نشده بود. با حضور دو دروازه بان، هنوز جا برای نفرات دیگر روی نیمکت وجود داشت. فقط به بازیکنانی که روی نیمکت داشتم نگاه کنید تا متوجه شوید چه چیزی برای آن مسابقه در اختیار داشتم.

 

پائولو سرجیو تاکید کرد: جانوران همیشه بوده اند و امروز از طریق شبکه های اجتماعی دارای تریبون هستند. من بچه دارم، پدر و مادر دارم، خانواده دارم و برای من شرم آور است که ببینم نامم با سوء ظن هایی از این قبیل مرتبط است.

 

مهدی طارمی در جریان برتری پر گل برابر پورتیموننزه موفق شد 3 بار دروازه پیام نیازمند را باز کرده و یک پاس گل نیز بدهد. حالا سرمربی پورتیموننزه متهم شده است که از ترکیب ضعیفی در این مسابقه استفاده کرده تا به نوعی زمینه را برای پیروزی پورتو مهیا کند. باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال در این خصوص چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------