موضع باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد و تسویه با بازیکن خارجی



باشگاه پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس به آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان خود واکنش نشان داد.

به گزارش مهر به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره و تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر کادر فنی اظهار داشت: طی روزهای گذشته و برگزاری جلسات متعدد در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر کادر فنی و باشگاه، روند خیلی خوبی را شاهد هستیم.

 

وی افزود: مدیر عامل باشگاه نیز با پیگیری مداوم این موضوع و برگزاری جلسات متعدد، تلاش می‌کند تا هر چه زودتر قرارداد بازیکنان نهایی و امضا شود. در همین زمینه امروز میلاد سرلک و مدیر برنامه‌های مهدی ترابی حضور یافتند و پس از جلسه با مدیر عامل باشگاه، ابراز رضایت و امیدواری خود را برای تمدید قرارداد اعلام کردند.

 

مصطفی لشگری در مورد شکایت آنتونی استوکس، جریمه باشگاه و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در فصل آینده، تصریح کرد: باشگاه، زمان اندکی برای پرداخت جریمه استوکس پیش روی دارد و تلاش می‌کند این جریمه هر چه زودتر پرداخت شود اما در حال حاضر مشکلی در این زمینه احساس نمی‌شود چرا که در پنجره نقل‌وانتقالاتی به سر نمی‌بریم و زمان کافی برای پرداخت این جریمه حتی در زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را در اختیار خواهیم داشت.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بلیت فروشی بازی برابر پیکان بعدازظهر فردا شروع می‌شود، خاطر نشان کرد: برای سهولت هواداران، بلیت فروشی از ساعت ۱۸ فردا یکشنبه از طریق سامانه بلیت فروشی شروع می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------