پیروزی قاطع منچستریونایتد برابر یاران قدوس/ برد لورکوزن با حضور سردار آزمون



دیدار منچستریونایتد و برنتفورد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی قاطع شیاطین سرخ در خانه برابر تیم برنتفورد به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف تیم برنتفورد رفت و میهمانش را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

 

در این بازی که سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد غایب بود، شیاطین سرخ به لطف درخشش ستاره‌های پرتغالی‌اش به گل رسید. اولین گل این تیم در دقیقه 9 توسط برونو فرناندز به ثمر رسید و دومین گل را هم کریستیانو رونالدو با پنالتی که خودش آن را گرفت، در دقیقه 61 زد. گل دقیقه 72 رافائل واران مدافع فرانسوی شیاطین سرخ هم این تیم را از بابت کسب سه امتیاز سی‌و‌ششمین بازی‌اش در این فصل آسوده خاطر کرد.

 

گلی که رونالدو در این بازی زد هجدهمین گل او در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود که فاصله وی به‌عنوان سومین گلزن برتر لیگ با نفر دوم، سون هئونگ مین بازیکن کره‌ای تاتنهام را به حداقل رساند. نفر اول این رده‌بندی هم محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول با 22 گل زده است.

 

با این نتیجه منچستریونایتد 58 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده ششم جدول تثبیت کرد و فاصله‌اش را با تاتنهام رده پنجمی به سه امتیاز کاهش داد. البته این در حالی است که شاگردان رالف رانگنیک دو بازی بیشتر از تاتنهام انجام داده‌اند. برنتفورد هم با قبول هفدهمین شکست فصلش با 40 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی با 83، لیورپول با 82 و چلسی با 66 اول تا سوم هستند. پس از آنها هم آرسنال با 63، تاتنهام با 61 و منچستریونایتد با 58 امتیاز رد‌های چهارم تا ششم را در اختیار دارند. در حالی که منچستریونایتد در این فصل 36 بازی انجام داده است، تمام تیم‌های بالاتر از آن در جدول 34 بازی انجام داده‌اند.

 

***

 

پیروزی لورکوزن با حضور سردار آزمون

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

هفته سی و دوم رقابت‌های بوندسلیگا با انجام دو دیدار به پایان رسید. لورکوزن که در خانه از فرانکفورت پذیرایی کرد توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

سردار آزمون در این بازی در ترکیب اصلی لورکوزن به میدان رفت و در دقیقه ۸۷ بدون آنکه گل بزند و یا پاس گل بدهد تعویض شد.

 

لورکوزن با پیروزی در این بازی ۵۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

 

در دیگر دیدار برگزار شده مونشن گلادباخ با نتیجه ۳ بر ۱ لایپزیگ را شکست داد.

 

 ***

 

فولام قهرمان چمپیونشیپ شد

فولام که چند هفته پیش صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده بود، دوشنبه شب موفق شد در دیداری یک طرفهحریف خود را شکست دهد و در فاصله یک هفته تا پایان قهرمانی‌اش را مسجل کند.

 

شاگردان مارکو سیلوای پرتغالی که هفته گذشته شکست تلخ و ناباورانه‌ای را مقابل ناتینگهام فارست تجربه کردند، این هفته در خانه بانمایشی سزاوارانه ۷ بار دروازه لوتون که مدعی صعود به لیگ جزیره است را شکست دادند.

 

در این بازی میتروویچ مهاجم شناخته شده صربستانی دو گل به ثمر رساند اما با این وجود هری ویلسون ستاره ولزی فولام بود که با سهپاس گل برترین بازیکن زمین لقب گرفت.

 

با این نتیجه فولام ۹۰ امتیازی شد و در حالی که هنوز یک بازی حساس دیگر با شفیلد دارد، اختلاف ۸ امتیازی با بورنموث ایجاد کرد وبه عنوان قهرمان این فصل چمپیونشیپ معرفی شد.

 

نکته جالب اینکه فولام در ۵ هفته قبلی شش گل به ثمر رسانده بود اما این بار در یک بازی برابر این تیم قدرتمند ۷ بار مقابل به گلزنیشد.

 

در پنج فصل اخیر فولام بین لیگ برتر و چمپیونشیپ در رفت آمد بوده و حالا باید دید این تیم میتواند فصل آینده از سهمیه خود دفاع کندیا خیر؟ آخرین باری که فولام دو فصل متوالی در لیگ جزیره بود، به ۲۰۱۲-۲۰۱۴ برمی‌گردد که اشکان دژاگه هافبک ایرانی در ترکیب این تیم حضور داشت.

 

با صعود فولام احتمالا فصل آینده پایتخت انگلیس، لندن، صاحب ۷ سهمیه در لیگ برتر خواهد بود.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------