آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

استقلال و سپاهان امتیازات را تقسیم کردند/ تساوی فینالیست‌های جام‌حذفی و برد هوادار



دیدار سپاهان واستقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مصاف سپاهان و استقلال در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم سپاهان و استقلال در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

گل‌های این بازی را محمد دانشگر در دقیقه ۶ برای استقلال و ولسیانی در دقیقه ۱۳ برای سپاهان به ثمر رساندند.

 

با این نتیجه استقلال با ۵۷ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر باقی ماند و سپاهان با ۴۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاد.

 

نیمه اول

بازی با حملات سپاهانی‌ها آغاز شد و استقلال در دقایق ابتدایی بازی سعی در مدیریت بازی داشت اما در دقیقه ۶، آبی‌پوشان پایتخت بر خلاف جریان بازی موفق شدند گل اول را به ثمر برساندند. محمد دانشگر روی سانتر جعفر سلمانی صاحب موقعیت در محوطه جریمه سپاهان شد و با ضربه سر توانست  گل اول آبی‌ها را به ثمر برساند.

 

سپاهان پس از این گل شکل هجومی‌تری به خود گرفت و در دقیقه ۱۲، محمدرضا حسینی با نفوذ خود به محوطه جریمه استقلال، توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد و یک دقیقه بعد ولسیانی از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی‌بخش شاگردان محرم نویدکیا را به ثبت برساند.

 

پس از گل سپاهان، بازی شکل آرام‌تری به خود گرفت و دو تیم بیشتر در میانه میدان به دنبال ایجاد فرصت‌های گلزنی بودند. در این میان موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای در بازی شکل گرفت که البته دروازه دو تیم تهدید نشد.

 

در دقیقه ۳۴، بازیکنان سپاهان روی یک کار ترکیبی، شهریار مغانلو را در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت کردند اما ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه بیرون رفت. مغانلو یک دقیقه بعد باز هم موقعیتی شبیه به فرصت قبلی داشت که بازهم نتوانست کاری از پیش ببرد.

 

جعفر سلمانی در دقیقه ۴۰ روی اشتباه مدافع سپاهان، موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما شوت این بازیکن در نزدیکی دروازه سپاهان، با دفع رشید مظاهری روبرو شد.

 

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل برتری در نیمه اول ثمری نداشت تا این بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

نیمه دوم

موقعیت‌های خطرناک نیمه دوم، از دقیقه ۵۵ آغاز شد. رودی ژستد روی سانتر صالح حردانی و اشتباه مدافع فولاد صاحب فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او را محمد نژادمهدی موفق شد دفع کند تا ضربه این بازیکن به گل تبدیل نشود.

 

در دقیقه ۵۹ سپاهان می‌توانست دروازه استقلال را باز کند. شهریار مغانلو روی ارسال سروش رفیعی از روی نقطه کرنر صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد اما ضربه سر او با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دو تیم در اواسط نیمه دوم نتوانستند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

 

در دقیقه ۷۷، امید نورافکن با حضور در محوطه جریمه استقلال، شوت سنگینی روانه دروازه سید حسینی کرد که این ضربه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

استقلالی‌ها تا دقایق پایانی تلاش زیادی کردند تا بتوانند دروازه سپاهان را باز کنند اما موقعیت‌های نصفه و نیمه این تیم راه به جایی نبرد تا این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

***

 

هوادار، ذوب‌آهن را دست‌ خالی به اصفهان فرستاد

تیم فوتبال هوادار در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید.

 

تیم‌های هوادار تهران و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه - 14 اردیبهشت ماه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر هوادار به پایان رسید. فرزاد جعفری در دقیقه 73 تنها گل شاگردان رضا عنایتی را در این دیدار به ثمر رساند.

 

حسن زیاری داور مسابقه به صائب محبی و فرزاد جعفری از هوادار و مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

 

هوادار که پیش از این دیدار با 28 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار داشت، با این پیروزی هم امتیاز با ذوب‌آهن 31 امتیازی شد و به رتبه دهم صعود کرد.

 

***

 

۳ امتیاز ارزشمند از دست شهر خودرو پرید

شهر خودرو و صنعت نفت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.

 

شهر خودرو و صنعت نفت امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید.

 

محمد ابراهیم رضازاده در دقیقه ۲۲ با شوتی از راه دور، تک گل ارزشمند تیمش مقابل صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند اما در دقیقه ۸۵ صنعت نفت گل تساوی را توسط رضا جبیره به ثمر رساند تا سه امتیاز باارزش این دیدار از کف شاگردان سید عباسی برود.

 

شهر خودرو با این نتیجه ۱۵ امتیازی شد و به یک امتیازی فجر سپاسی رده پانزدهمی رسید تا امیدوار به روزهای آینده باشد. صنعت نفت هم با ۳۲ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 

***

 

تساوی فینالیست‌های جام‌حذفی/ نساجی این بار هم به آلومینیوم نباخت

دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی مازندران با تساوی به پایان رسید.

 

در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر شامگاه امروز تیم فوتبال آلومینیوم میزبان نساجی مازندران بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که روز هفتم اردیبهشت در فینال جام حذفی با یکدیگر دیدار کردند که این بازی را نساجی یک بر صفر برد و قهرمان شد.

 

شاگردان رحمتی با این تساوی خانگی ۳۱ امتیازی شدند و تیم نساجی هم به امتیاز ۲۸ رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------