آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

گل‌محمدی: بردیم اما هنوز ۵ بازی حساس دیگر باقی مانده است/ حسینی: غافلگیر شدیم



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از برتری تیمش مقابل پیکان ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش تسنیم، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل پیکان که آن را از روی سکوها تماشا کرد، گفت: هنوز پنج بازی حساس دیگر باقی مانده است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز باغیرت بازی کردند و هنوز برای قهرمانی فرصت داریم. فکر می‌کنم لیگ تازه شروع شده است. به هر حال امتیازات مهمی مانده است؛ هم برای ما و هم برای تیم رقیب. امروز هم شاهد یک بازی منظم و خوب از بازیکنان پرسپولیس بودیم. از تک تک آنها تشکر می‌کنم، خیلی باانگیزه بالا زحمت کشیدند و تمرینات پرفشاری را در سه هفته گذشته گذراندیم. این برد را هم مدیون هواداران و هم زحمت بچه‌ها هستیم.

 

وی درباره اینکه از دست دادن امتیاز استقلال حساسیت را بیشتر می‌کند، گفت: به نظرم خوبی این رقابت آن است که همچنان ادامه دارد. با هر امتیاز دادن تیم رقیب و گرفتن امتیاز تیم ما، این حساسیت بیشتر می‌شود، هم برای تیم حریف و هم برای تیم ما.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا شهر میزبان دیدار مقابل سپاهان مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد: خیر هنوز مشخص نیست.

 

گل‌محمدی در ادامه درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان تصریح کرد: برد ارزشمندی بود، به هر حال مقابل یک تیم جوان و با انگیزه و تیمی که تاکتیک خوبی دارد توانستیم موفق و پیروز شویم. با اینکه 10 نفره شدیم از دقیقه 30، توانستیم گل بزنیم و بازی خوبی انجام دهیم. بعد از اینکه گل دوم را زدیم خوب دفاع کردیم. این برد را مدیون هواداران خوب که امروز خیلی حمایت کردند و همچنین بازیکنان با غیرت و با شرف پرسپولیس هستم. از تک تک هواداران و تماشاگران تشکر می‌کنم و فشار زیادی روی آن‌ها بود، اما بچه‌ها با تمرکز و انرژی بالا بازی خوبی انجام دادند. استقلال هم امتیاز از دست داد، به نظرم این برد می‌تواند در ادامه راه کمک زیادی کند و با روحیه کارمان را ادامه می‌دهیم.

 

وی درباره صحنه اخرج امید عالیشاه نیز توضیح داد: من ندیدم، ولی چیزی که بچه‌ها گفتند پای عالیشاه به شکم مدافع حریف خورده بود. به نظرم تصمیم داور درست بود. در نگاه اول این تصمیم سخت‌گیرانه بود، ولی با تصویری که بچه‌ها دیدند به نظرم این تصمیم درست بود.

 

***

 

حسینی: گل بد از پرسپولیس بخورید تنبیه می‌شوید/ غافلگیر شدیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان بزرگ‌ترین عامل شکست تیمش در بازی مقابل پرسپولیس را گل اول سرخپوشان دانست.
 
مجتبی حسینی در نشست خبری دیدار پرسپولیس - پیکان که به شکست 2 بر صفر خودروسازان انجامید، اظهار داشت: در این زمین و ورزشگاه مقابل پرسپولیس گل بدی بخورید، بد تنبیه می‌شوید. با وجود آنالیز روی تیم خوب پرسپولیس، می‌دانستیم آنها روی پاس‌های ترکیبی خطرساز می‌شوند و روی این موضوع کار کرده بودیم، ولی متأسفانه بازیکن سمت چپ ما غافلگیر شد و گل خوردیم.
 
وی در ادامه افزود: با اخراج بازیکن پرسپولیس، آنها عقب رفتند تا بازی را ببندند. در شروع نیمه دوم، مطمئن بودم خطای بازیکن ما روی بازیکن پرسپولیس خطا نبود، ولی داور خطا گرفت و گل دوم را خوردیم. دوباره روی ضربه ایستگاهی بازیکنان ما اهمال کاری کردند و گل بدی خوردیم. بازیکنان پرسپولیس با دفاع منطقی خواستند فضاها را بگیرند. جریان بازی به شکلی رفت که با گل اول برنامه‌های‌مان به‌هم خورد.
 
سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه تیمش با وجود اینکه در دو دیدار اخیر مقابل استقلال و پرسپولیس بیش از 60 دقیقه یک یار بیشتر از حریفانش داشت، ولی موفق به گلزنی نشدند، گفت: انتظارات از تیم ما بالا رفته است. همین که مقابل این تیم‌ها می‌توانید یک یار کم کنید، یعنی قوی کار کرده‌اید. بازیکنان آنها به دلیل فشار ما مرتکب خطا شده‌اند. بزرگ‌ترین عامل شکست ما در بازی امشب گل اول بود. می‌دانستیم پرسپولیس با توجه به نتیجه‌ای که در اصفهان رقم خورد می‌خواهد از 20 دقیقه اول بازی شروع کوبنده‌ای داشته باشد. تمام برنامه ما این بود که 30 دقیقه اول را رد کنیم که متأسفانه گل خوردیم.
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------