پیکان رسما به داوری بازی با پرسپولیس اعتراض کرد



دیدار پرسپولیس و پیکان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پیکان به طور رسمی به قضاوت تیم داوری مسابقه با پرسپولیس اعتراض کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پرسپولیس با دو گل شکست خورد. بعد از این بازی اعضای تیم پیکان نسبت به قضاوت رضا عادل و کمک هایش در این مسابقه موضع گیری کردند.

 

پیکانی ها اعتقاد دارند قبل از گل اول تیم پرسپولیس داور خطا روی بازیکن شان را اعلام نکرده و در برگشت همان توپ وارد دروازه شده است. از سوی دیگر آنها معتقدند گل دوم تیم پرسپولیس هم در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسیده است.

 

به همین خاطر باشگاه پیکان امروز طی نامه ای رسمی به سازمان لیگ و کمیته داوران به طور رسمی اعتراض خود رابه قضاوت تیم داوری دیدار با پرسپولیس اعلام کرد. 

 

در این نامه پیکانی ها خواهان بازبینی صحنه های مشکوک داوری توسط اعضای کمیته داوران و تلاش برای برقراری عدالت در مسابقات آینده شده اند.

 

***

 

مدیر تیم پیکان: اشتباهات داوری در نتیجه بازی پرسپولیس تاثیر گذاشت

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: اشتباهات داوری و تعطیلی لیگ روی نتیجه بازی ما با پرسپولیس تاثیر گذاشت.

 

رضا رهقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین وضعیت اعتراض باشگاه پیکان به عملکرد تیم داوری بازی با پرسپولیس اظهار داشت: قبل از صحنه گل اول پرسپولیس روی امیرحسین جدی خطا کردند اما داور از کنار آن گذشت. گل دوم حریف هم که آفساید بود اما داور آن را سالم اعلام کرد. به همین دلیل ما اعتراض خود را درمورد عملکرد رضا عادل و کمک‌هایش به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال می‌کنیم.

 

وی درمورد اینکه شکست مقابل پرسپولیس نخستین باخت خارج از خانه پیکان در این فصل بود، گفت: پس از اخراج امید عالیشاه، شرایط داوری به کلی تغییر کرد و به ضرر ما شد. البته جدا از بحث داوری تعطیلات طولانی مدت لیگ هم روی تیم ما در این بازی تاثیر گذاشت. روند بازی هم پس از گل اول پرسپولیس تغییر یافت و ما غافلگیر شدیم. در شروع نیمه دوم هم گل آفساید خوردیم. موقعیت‌های مان هم منجر به گل نشد و این عوامل روی کار پیکان تاثیرگذار بود.

 

مدیر تیم فوتبال پیکان درخصوص اظهارنظر مجتبی حسینی مبنی بر اینکه هر تیمی از پرسپولیس گل بد بخورد، تنبیه می‌شود، عنوان کرد: واقعا همین است. پرسپولیس همیشه تیمی بزرگ است و بازی کردن مقابل تیمی که پنج دوره متوالی قهرمان شده آن هم در ورزشگاه آزادی برای جوان های ما سخت بود.  به قول مجتبی حسینی سهل انگاری یا یک لحظه ضعیف بازی کردن‌ تیم را تنبیه می‌کند اما اشتباهات داوری هم روی نتیجه بازی تاثیرگذار شد.

 

رهقی درمورد آخرین وضعیت میلاد بدرقه پس از آسیب دیدگی ناشی از تکل امید عالیشاه روی پایش، پاسخ داد: میلاد شرایط خوبی دارد. هر چند تکل عالیشاه خیلی خطرناک بود و سبب اخراجش شد اما با تلاش کادر پزشکی اکنون وضعیت پایش بهتر شده است.

 

وی درمورد اینکه آیا برای بازی پیکان و سپاهان بلیت فروشی خواهد شد، توضیح داد: تیم ما که هواداری ندارد اما اگر باشگاه سپاهان تعداد هوادارانی که می‌خواهند برای تماشای بازی به تهران بیایند اعلام کند، برای بلیت فروشی برنامه ریزی خواهیم کرد. اگر تماشاگران شان زیاد باشد، قطعا باشگاه پیکان بلیت فروشی خواهد کرد.

 

***

 

سرمربی پیکان: بعد از بازی با پرسپولیس، سیلی از اهانت‌ها را در تلفن همراهم دیدم

سرمربی پیکان از مربیگری بیزار شده؛ او می‌گوید شماره‌اش را در فضای مجازی پخش کرده‌اند و مورد اتهامات عجیبی واقع شده است.

 

به گزارش ورزش سه، پیکان به عنوان یکی از جوان ترین و ارزان ترین تیم های لیگ برتر بیست و یکم با نمایش های خوبش در طول مسابقات همه را شگفت زده کرده و توانسته جایگاه خوبی در جدول برای خود دست و پا کند. به واسطه همین عملکرد خوب هم بود که شاید خیلی ها انتظار داشتند شاگردان مجتبی حسینی در بازی با پرسپولیس نیز نتیجه خوبی به دست بیاورد.

 

بعد از شکست دو بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس اما مساله آزار دهنده اتهام‌ها و بعضا توهین هایی بود که از سوی برخی طرفداران فوتبال در فضای مجازی به سمت مجتبی حسینی سرمربی پیکان نشانه رفت.

 

حسینی که چند سال سابقه همکاری با یحیی گل محمدی در تیم های مختلف را دارد، چند سالی است به عنوان سرمربی در فوتبال مشغول به فعالیت است. برخی طرفداران فوتبال به شکلی غیرقابل باور همین مساله را دستاویز حمله به سرمربی خوشنام پیکان قرار دادند و اهانت هایی به او انجام دادند.

 

بالاگرفتن این اتهامات و توهین ها به سرمربی پیکان باعث شد تا او در گفت و گویی نسبت به این موضوع واکنش نشان بدهد. مشروح صحبت های مجتبی حسینی را در ادامه می خوانید:

 

اتفاقات بازی با پرسپولیس به سود ما پیش نرفت

واقعیت این است که خودم هم انتظار بازی بهتری را داشتم. متاسفانه اتفاقات بازی دیروز به سود ما پیش نرفت و از این مساله بسیار ناراحتم اما مساله ای که ناراحتی ام را چند برابر می کند، مطالبی است که در فضای مسموم مجازی می بینم و می شنوم.

 

مگر من چه کاری انجام داده ام؟

بعد از بازی وقتی تلفن همراهم را روشن کردم، سیلی از پیام های عجیب را دیدم؛ به خودم گفتم مگر من چه کاری انجام دادم که باید اینطور مورد اهانت و بی مهری قرار بگیرم؟ مگر جز این بوده که ما با یک تیم جوان و کم هزینه، به مصاف پرسپولیس و هوادارانش در جو سخت ورزشگاه آزادی رفتیم؟ واقعا انتظار این بود که ما مقابل مدافع 5 دوره قهرمانی متوالی از دقیقه یک تا 90 حمله کنیم و موقعیت گل بسازیم؟

 

این حملات ناجوانمردانه است

فکر می کنم انتظارات از تیم پیکان به واسطه بازی های خوبی که داشتیم بالا رفته است. البته خوشحالم به کمک همکارانم تیمی ساخته ایم که اینقدر مورد تحسین قرار می گیرد اما انتظارات از این تیم باید منطقی باشد. با این حال خودمان هم انتظار داشتیم بازی بهتری مقابل پرسپولیس انجام بدهیم، اما فکر می کنم حملاتی که از دیشب به ما شده ناجوانمردانه است.

 

باورم نمی شود این حرف‌ها را هموطنانم مطرح می کنند

متاسفم که اتفاقات فوتبال ایران در فضای مجازی به توهین و افترا و فحاشی ختم می شود. اینکه یکسری آدم نشسته اند تا یک اتفاقی رقم بخورد و به یک نفر حمله کنند؛ فقط در ایران شاهدش هستیم. از دیشب پیام‌هایی دریافت کردم و حرف هایی را شنیدم و دیدم که باورم نمی‌شود هموطنان خودم آن را مطرح می کنند.

 

من هم دوست دارم استقلال و پرسپولیس را ببرم

این چه جوی است که یکسری آدم به خودشان اجازه می دهند اینقدر راحت درباره آدم ها صحبت کنند؟ من یک مربی هستم که دوست دارم پیشرفت کنم. من هم دوست دارم تیمم در همه بازی ها برنده شود. دوست دارم همیشه استقلال و پرسپولیس را ببرم، و قهرمان مسابقات شوم. آدم این همه زحمت می کشد و برای موفقیت می جنگد، بعد یک عده می آیند و با فحاشی و توهین همه چیز را زیر سوال می برند.

 

تلفن افراد را پخش می کنند تا فحاشی کنند!

متاسفانه تلفن افراد را در گروه های هواداری پخش می کنند تا بیایند و فحاشی کنند. از دیشب برای من هم این اتفاق رخ داده است. وقتی اینطور می شود، آدم به برخی چیزها شک می کند. اینکه نکند برخی خط گرفته باشند که چنین کارهایی را علیه یک نفر انجام بدهند.

 

چرا من و خانواده ام باید مورد توهین واقع شویم؟

همه جای دنیا از فوتبال لذت می برند اما متاسفانه برخی طرفداران فوتبال در ایران منتظرند یک نتیجه ای رقم بخورد و فضای مسمومی را ایجاد کنند. این بساطی که در توییتر و اینستاگرام به راه افتاده، اصلا جو خوبی برای فوتبال درست نمی کند. واقعا چرا باید من و خانواده ام به خاطر رقابت استقلال و پرسپولیس در بحث قهرمانی لیگ برتر مورد توهین واقع شویم؟

 

مگر استقلال، پرسپولیس را برد که از ما انتظار داشتید؟

از چند روز مانده به بازی برایم خیلی جالب بود که می گفتند پیکان حتما باید پرسپولیس را ببرد؛ با چه استدلالی این حرف زده می شد؟ حالا که باخته ایم، می گویند اتفاقات دیگری رخ داده است. این حرف ها چیست؟ اصلا چه منطق درستی دارد؟ من قبول دارم تیمم دیشب خوب کار نکرد، اما یک تیم نمی تواند روز بد داشته باشد؟ مگر فوتبال اینطور است که شما بتوانید همیشه در فرم ایده‌آل بازی کنید؟ مگر استقلال که من قبلا هم گفته بودم به حق صدرنشین لیگ است، در دربی پرسپولیس را شکست داد که انتظار داشتند پیکان حتما پرسپولیس را ببرد؟

 

تا آخر لیگ باید مربیان رقیب سرخابی‌ها فحش بخورند؟

5 هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و رقابت پرسپولیس و استقلال ادامه خواهد داشت. از دیشب من مورد توهین قرار گرفتم، آیا قرار است تا پایان فصل همه مربیان رقیب استقلال و پرسپولیس مورد فحاشی قرار بگیرند؟ این چه وضعی است؟ این اتفاقات شرم آور است.

 

حتی به این فکر کردم که مربیگری را کنار بگذارم

باور کنید دیشب نتوانستم خواب درستی داشته باشم. مدام به این فکر می کنم که چرا خانواده من به خاطر یک بازی فوتبال مورد اهانت قرار بگیرند. به این فکر کردم که این چه شغلی است که ما مربیان داریم؛ به جای اینکه ذهنمان را بعد از باخت روی احیای تیم مان بگذاریم، باید بابت جو مسمومی که در فضای مجازی وجود دارد هم حرص بخوریم. شاید باورتان نشود اما حتی به این فکر کردم که این شغل را کنار بگذارم؛ واقعا این حجم از اتفاقات عجیب برایم قابل تحمل نیست و بیراه نگفتم اگر بگویم از این شغل بیزار شده ام و حالم از آن بهم می خورد.

 

نمی خواستم به شایعات مضحک پاسخ بدهم اما...

دوست نداشتم درباره این شایعات مضحک و خنده دار هیچ حرفی بزنم، اما دیدم برخی افراد اتفاقات را به سمتی می‌برند که باید جوابشان را بدهم. دوست دارم این را بگویم تا همه بدانند؛ همیشه در زندگی ام سعی کردم مستقل باشم و به کسی وابستگی نداشته باشم. من به عنوان مربی‌ای که در این حرفه پله پله بالا آمدم، همیشه اعتبارم را ارجح تر از هر چیزی دانستم و مطمئن باشید که از این به بعد هم برای کسب موفقیت تیمم هرکاری انجام خواهم داد.

 

به خدا واگذارشان می کنم

همه آنهایی که از دیشب به من تهمت زدند را به خدا واگذار می کنم. به عدالت خدا ایمان دارم و مسیرم را پرقدرت‌تر از قبل ادامه می دهم و آرزو می کنم این بساط توهین و تهمت در فضای مجازی نیز به زودی جمع شود تا آرامش به فوتبال پر از ایراد ما برگردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------