میکل آرتتا تا 2025 با آرسنال تمدید کرد



میکل آرتتا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قرارداد میکل آرتتا و آرسنال تا سال 2025 تمدید شد‌.

به گزارش ورزش سه، در دسامبر سال 2019 بود که میکل آرتتا بعد از چند سال فعالیت به عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی تصمیم گرفت کار خود را به به عنوان نفر اول در یک باشگاه آغاز کند و چه جایی بهتر از آرسنال که مرد اسپانیایی بهترین دوران فوتبال خود را در آن سپری کرده بود.

 

با توجه به روزهای سختی که آرسنال پشت سر گذاشته بود مشخص بود که میکل آرتتا اصلا کار آسانی در این تیم پیش رو نخواهد داشت. با این حال سرمربی اسپانیایی این ریسک را پذیرفت و هدایت توپچی ها را برعهده گرفت. حتی در مقطعی انتقادات از میکل آرتتا به اوج خود رسید و برخی گزارش ها حاکی از آن بود که شاید باشگاه آرسنال تصمیم به برکناری او بگیرد اما اعتماد به این مرد 40 ساله ادامه پیدا کرد و او در این فصل توانست پاسخ آن را به خوبی بدهد.

 

آرسنال در حال حاضر با 63 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و از موقعیت خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است. در واقع هواداران این تیم امیدوار هستند که تیم‌شان بعد از سال‌ها دوباره طعم حضور در مهمترین تورنمنت فوتبال باشگاهی اروپا را بکشد؛ هدف مهمی که آرسنال تنها چهار بازی تا رسیدن به آن فاصله دارد.

 

همین نتایج خوب آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا باعث شد که هواداران خواهان تمدید قرارداد با این سرمربی اسپانیایی باشند.‌ از طرف دیگر رضایت مدیران باشگاه از میکل آرتتا موجب شد که دقایقی پیش رسما قرارداد او با توپچی‌ها تا سال 2025 تمدید شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------