تمایل سوارس برای بازگشت به بارسلونا



سوارس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید تمایل دارد بار دیگر پیراهن بارسلونا را بر تن کند.

به گزارش تسنیم، لوئیس سوارس که قرارداد فعلی‌اش با اتلتیکومادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، به نظر می‌رسد قصد دارد به بارسلونا برگردد. این مهاجم اروگوئه‌ای در دوران حضور شش ساله‌اش در بارسلونا، زوج خطرناکی را با لیونل مسی شکل داده بود، در نهایت در تابستان 2020 و در دوره ریاست خوسپ ماریا بارتومئو با قرار گرفتن در لیست خروجی این باشگاه راهی اتلتیکومادرید شد.

 

نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید مدعی شد سوارس 35 ساله که فصل خوبی را در اتلتیکومادرید سپری نکرد، قصد بازگشت به بارسلونا را دارد. برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» اسپانیا هم گزارش داد، این مهاجم اروگوئه‌ای که فصل گذشته به روخی‌بلانکو برای قهرمانی در لالیگا کمک کرد، با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا صحبت و تمایلش برای بازگشت به این تیم را علنی کرده است. طبق این گزارش؛ سوارس حتی برای عملی شدن بازگشتش به بارسلونا حاضر است دستمزد خود را کاهش دهد.

 

گفته می‌شود باشگاه آژاکس هم نسبت به بازگرداندن این مهاجم اروگوئه‌ای به این تیم علاقه‌مند است، این در حالی است که اینتر هم وضعیت سوارس 35 ساله را زیرنظر دارد و مهاجم پیشین بارسلونا را گزینه خوبی برای تقویت خط حمله تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی می‌بیند.

 

پیش از این نیکولو اسکیرا خبرنگار سرشناس ایتالیایی خبر داده بود؛ سوارس دو پیشنهاد از لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) دریافت کرده، این در حالی است که جدایی او از روخی‌بلانکو در پایان فصل با توجه به سرد شدن رابطه‌اش با دیه‌گو سیمئونه بسیار محتمل است.

 

او تاکنون در 80 بازی از رقابت‌های مختلف برای روخی‌بلانکو به میدان رفته و آمار 34 گل زده و شش پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------