آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پری پتی: تیم ملی فوتبال ایران ۲ بر یک آمریکا را می بَرد/ تقریباً ایرانی شدم



پری پتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
«پری پتی»، بسکتبالیست آمریکایی نتیجه بازی ایران-آمریکا در جام جهانی فوتبال را پیش بینی کرد و گفت: فکر می کنم ایران با امتیاز دو بر یک برنده بازی باشد.

به گزارش ایسنا، پری پتی در برنامه ظهرگاهی ورزش و مردم شبکه یک سیما اظهار کرد: از قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال ایران احساس بی نظیری دارم، علاوه بر اینکه از لحاظ شخصی از صمیم قلبم خوشحالم از شادی مردم گرگان و طرفدارانم نیز بسیار خرسندم چراکه در طول همه مدتی که در ایران بودم حمایت آنها از ما بی نظیر بود. اینکه با کسب مقام قهرمانی طرفداران خود را خوشحال کردیم و به آنها احساس قهرمانی دادیم برایم حس بی نظیری بود.

 

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان بازیکن حرفه ای وارد لیگ بسکتبال ایران شدید اما چرا همه چهار سال گذشته را در تیم شهرداری گرگان سپری کردید، افزود: در سال اول همکاری با تیم شهرداری گرگان تا فینال مسابقات رفتیم اما متأسفانه در فینال بازی را واگذار کردیم و به دلیل انگیزه شخصی مایل بودم به تیم شهرداری گرگان برگردم و این شکست را جبران کنم، بعد از قهرمانی اول در تیم شهرداری گرگان هم آنقدر حمایت و پشتوانه قوی از طرفداران خود گرفتیم که می خواستم این کار را دوباره تکرار کنم.

 

ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: تیم مدیریتی و هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان آنقدر دوست داشتنی هستند که با حضورم در این تیم می خواستم قدردانی ام را به آنها نشان بدهم، از این پس نیز حداکثر تلاش خود را به کار می گیرم و به تیم شهرداری گرگان و همچنین شهر گرگان کمک خواهم کرد تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

پتی در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازی دو تیم ایران و آمریکا را در جام جهانی فوتبال چگونه ارزیابی می کنید، پاسخ داد: فکر می کنم ایران با امتیاز دو بر یک برنده بازی باشد.

 

وی با بیان اینکه من همیشه ویژگی صمیمیت و خونگرم بودن را داشتم، تأکید کرد: باورم این است که وقتی در معرض فرهنگ جدید قرار می گیرید باید با مردم و فرهنگ آن کشور مشتاقانه و با آغوش باز برخورد کنید.

 

آشنایی با فرهنگ مردم ایران برایم جذاب است

این بسکتبالیست آمریکایی با بیان اینکه بازیکنان زیادی بودند که پس از حضور در ایران صرفا کار خود را انجام داده و این کشور را ترک کردند، تصریح کرد: برایم جذاب بود که با فرهنگ ایران آشنا شوم و با مردم و هم‌تیمی های خود ارتباط خوبی داشته باشم.

 

پتی به علاقه زیاد طرفدارانش اشاره کرد و افزود: مردم ایران به ویژه گرگانی ها خونگرم و صمیمی هستند، با دیدنم ازم عکس و امضاء درخواست می کنند و این مسئله برایم یک موضوع جذاب دیگر است، در گذشته می دیدم که برخی دوستانم وقتی می خواستند با مردم عکس بگیرند کم محلی می کردند اما این کار درست نیست و من با همه افراد با روی خوش برخورد می کنم.

 

وی چای را نوشیدنی موردعلاقه خود در ایران دانست و گفت: به تمامی غذاهای ایرانی علاقه دارم اما بیشتر از همه به لوبیاپلو علاقه مند هستم. من دیگر تقریبا ایرانی شدم و لوبیاپلو، زرشک پلو، قرمه سبزی، قیمه،دیزی و انواع کباب ها جزو غذاهای موردعلاقه‌ام است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------