توقف بدموقع پرسپولیس برابر ذوب آهن/ برد ارزشمند تراکتور و سپاهان در شب تساوی فجرسپاسی



دیدار پرسپولیس و ذوب آهن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ذوب آهن با تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس، شاگردان گل‌محمدی را در شرایط حساسی متوقف کرد.

به گزارش ایسنا، در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب‌آهن از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و دو تیم امتیازهای این دیدار را تقسیم کردند.

 

سعید باقرپسند در دقیقه ۳ برای ذوب‌آهن و شرزود تمیروف در دقیقه ۵۶ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

 

 یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار، سرمربیان دو تیم در این دیدار محروم بودند و از روی سکوها مسابقه را تماشا می‌کردند.

 

نیمه اول

در دقیقه یک سجادی جعفری موقعیت بسیار خوبی به دست آورد که ضربه او خوب نبود و سایه توپ را زد تا حامد لک توپ را مهار کند.

 

گل: سعید باقرپسند در دقیقه ۳ با ضربه سر دروازه حامد لک را باز کرد و شوک زود هنگامی به پرسپولیس وارد شد.

 

در دقیقه ۹ سجاد دانایی با حامد لک تک به تک شد که ضربه چیپ این بازیکن در آستانه عبور از بالای سر حامد لک، با واکنش این دروازه‌بان همراه بود و دروازه پرسپولیس باز نشد. در دقیقه ۲۰ اولین موقعیت جدی پرسپولیس خلق شد که ضربه سر سیدجلال حسینی توسط حبیب فرعباسی مهار شد. در دقیقه ۲۴ حامد پاکدل از زاویه بسته شوت زد که این توپ در آغوش فرعباسی قرار گرفت.

 

در دقیقه ۳۷، ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی به روی دروازه پرسپولیس با دفع اشتباه رضا اسدی همراه بود و توپ به دیرک دروازه حامد لک برخورد کرد. در دقیقه ۴۱ سجاد آشوری با شوت فنی از مقابل محوطه هجده قدم دروازه حامد لک را تهدید کرد که توپ به بیرون رفت.

 

نیمه دوم

در دقیقه ۵۰، شرزود تمیروف در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت محکم این بازیکن خارج از چارچوب بود. در دقیقه ۵۴، علی شجاعی ضربه فنی خود را به سمت دروازه ذوب آهن فرستاد که حبیب فرعباسی با واکنش خوب و به موقع به این توپ را به بیرون فرستاد. در دقیقه ۵۶، ضربه سر سعید باقرپسند از موقعیت مناسب، دقیق نبود و توپ به بیرون رفت.

 

گل: در دقیقه ۵۶، شوت شرزود تمیروف در موقعیت تک به تک، با مهار ناقص فرعباسی، وارد دروازه ذوب آهن شد.

 

در دقیقه ۶۰، ارسال توپ به روی دروازه ذوب آهن، قبل از رسیدن به مهدی عبدی، با واکنش خوب حبیب فرعباسی دفع شد. در دقیقه ۷۰، تمیروفمجددا شانس خود را امتحان کرد که این بار شوت محکم این بازیکن با اختلاف اندک از دروازه ذوب آهن بیرون رفت.

 

در دقیقه ۷۸، مهدی ترابی در گوشه محوطه جریمه با فرعباسی تک به تک شد که ضربه او توسط دروازه‌بان ذوب آهن به کرنر رفت. در دقیقه ۸۵ توپ ارسالی به روی دروازه ذوب آهن، با اندکی اختلاف از کنار پای علیرضا ابراهیمی عبور کرد و به بیرون رفت.

 

در دقیقه ۹۰ وحید امیری مصدوم شد و به علت نداشتن تعویض، پرسپولیس برای دقایقی با ۱۰ نفر به بازی ادامه داد.

 

***

 

برد ارزشمند تراکتور برابر هوادار

تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر ۲ هوادار را شکست داد.

 

تراکتور و هوادار امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ تراکتور به پایان رسید.

 

در این دیدار ابتدا هوادار با شوت از زاویه بسته معین عباسیان در دقیقه ۲ به گل نخست رسید. تراکتور در دقیقه ۳۳ صاحب پنالتی شد اما محمد عباس‌زاده این موقعیت خوب را از دست داد. با این حال در دقایق پایانی نیمه نخست، محمد آقاجانپور توانست با ضربه سر دروازه هوادار را باز کند و بازی را به تساوی بکشد.

 

هوادار در نیمه دوم دوباره از تراکتور پیش افتاد و این بار محمد جواد محمدی در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی دروازه محمدرضا اخباری را برای بار دوم باز کرد. شاگردان سائلام که نمی‌خواستند در این بازی بازنده از زمین بازی خارج شوند، در دقیقه ۶۷ گل تساوی را به ثمر رساندند که در این صحنه، محمد عباس‌زاده با ضربه سر، ارسال رزاق‌پور را وارد دروازه هوادار کرد. این پایان کار نبود و محمد عباس‌زاده در دقیقه ۸۴ گل پیروزی تیمش را زد تا تراکتور به یک برد ارزشمند خانگی برسد.

 

با این نتیجه تراکتور ۲۴ امتیازی شد و در همان رده سیزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند ولی فاصله‌ خوبی با منطقه سقوط پیدا کرد. هوادار هم با ۳۱ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

 

***

 

تساوی فجرسپاسی برابر نفت مسجدسلیمان/ انتهای جدول قرمز ماند!

جدال تیم های انتهای جدولی فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان با تساوی به پایان رسید.

 

دیدار تیم های فوتبال فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر عصر امروز به میزبانی فجر برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که با 18 و 16 امتیاز در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند و سه امتیاز این دیدار می توانست شیرازی ها را یک رده بالا بیاورد اما شاگردان سرآسیایی نتوانستند از فرصت میزبانی استفاده کنند و به یک امتیاز اکتفا کردند.

 

***

 

برتری سپاهان برابر پیکان و نزدیک شدن به پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان با یک گل میزبانش را شکست داد.

 

در ادامه هفته بیسن و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پیکان و سپاهان از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود سپاهان به پایان رسید تا شاگردان محرم نویدکیا ۴۹ امتیازی شوند و اختلاف خود را با پرسپولیس به ۵ امتیاز کاهش دهند و آماده رویارویی با این تیم در هفته آینده باشند.

 

تک گل سپاهان را در این دیدار، محمدرضا حسینی در دقیقه ۷۰ وارد دروازه پیکان کرد تا مهمان برنده از زمین خارج شود.

 

در جدول رده‌بندی، سپاهان با ۴۹ امتیاز سوم است و پیکان با ۳۳ امتیاز موقتا در رجایگاه هفتم قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------