برد پرگل بارسلونا مقابل سلتاویگو/ شکست یاران جرارد مقابل لیورپول



دیدار بارسلونا و سلتاویگو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا توانست از سد سلتاویگو عبور کند.

به گزارش فارس، در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا تیم‌های فوتبال بارسلونا و سلتاویگو مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان ژاوی خاتمه پیدا کرد.

 

گل‌های این مسابقه را برای بارسلونا ممفیس دپای (30)، پیر امریک اوبامیانگ (41 و 48) وارد دروازه حریف کردند. تک گل سلتاویگو در این مسابقه را هم ایاگو آسپاس (50) برای تیمش به ثمر رساند.

 

به این ترتیب بارسلونا 72 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. تیم فوتبال رئال مادرید پیش از این قهرمانی خود را در لالیگا قطعی کرده بود.  

 

***

 

شکست یاران جرارد مقابل لیورپول/ شاگردان کلوپ همچنان امیدوار به قهرمانی

تیم‌های فوتبال لیورپول و آستون ویلا در چارچوب دیداری معوقه از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود لیورپول خاتمه پیدا کرد.

 

به این ترتیب لیورپول 86 امتیازی و با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با منچسترسیتی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد.

 

لیورپول که برای رسیدن به عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جدال نزدیکی با منچسترسیتی دارد با این پیروزی سخت همچنان برای رسیدن به قهرمانی امیدوار ماند و حالا در انتظار از دست دادن امتیاز از سوی آبی‌های منچستر هستند. شاگردان کلوپ گذشته مقابل تاتنهام متوقف شده بودند.

 

هدایت استون‌ویلا برعهده استیون جرارد، بازیکن پشین تیم فوتبال لیورپول است. در سال 2014 جرارد در دیدار لیورپول مقابل چلسی تعادل خود را از دست داد و دروازه تیمش باز شد تا قرمزپوشان آنفیلدی نتوانند در آن سال به جام قهرمانی برسند، اما این بار جرارد نتوانست مانعی در مسیر رسیدن به قهرمانی برای لیورپول باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------