اسکوچیچ: کادر تیم ملی در یکی دو روز آینده تقویت می شود/ کانادا بهترین گزینه برای دیدار دوستانه است



اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: کادر تیم ملی در یکی دو روز آینده تقویت خواهد شد و نفرات اضافه می شوند.

به گزارش فارس، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال امروز در جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال حاضر شد.

 

وی در جمع خبرنگاران درباره شرایط جسمانی خود پس از عمل جراحی اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است چند سال بود که می‌خواستم این جراحی را انجام بدهم  خوشبختانه با موفقیت انجام شد و حالم خوب است. از تمامی کسانی که جویای احوال من بودند تشکر می‌کنم.

 

سرمربی تیم ملی در مورد جلسه با استیلی گفت: موضوع جلسه درباره اردوهای آینده تیم ملی بود. دو طرف در رابطه با جزئیات صحبت کردیم و نقطه نظرات دوستان را شنیدم تا بتوانیم برنامه درستی برای بازی‌ها و اردوهای پیش‌رو داشته باشیم.

 

اسکوچیچ در مورد دستیارهای جدیدش عنوان کرد: در یکی دو روز آینده درباره آنها بیشتر صحبت خواهم کرد. قرار است با هماهنگی که انجام شده به کادر فنی اضافه شوند.

 

وی درباره بازی دوستانه مقابل کانادا گفت: در حال حاضر کانادا با شرایطی که موجود است بهترین گزینه برای آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی به شمار می‌رود. البته خدا را شکر هماهنگی‌های کامل انجام شده و این بازی انجام خواهد شد. در ادامه امیدواریم بتوانیم با تیم‌های دیگری هم بازی کنیم.

 

سرمربی تیم ملی در مورد بازی‌های تیم ملی در دو پنجره فیفادی اظهار داشت: اگر از من می‌پرسید از این دو پنجره راضی هستیم و اگر بتوانیم بازی‌های مهمی را هماهنگ کنیم قطعاً مفید خواهد بود.

 

اسکوچیچ در مورد مقایسه آماده‌سازی در جام جهانی قبل و این جام جهانی بیان داشت: نمی‌شود این دو جام جهانی را با هم مقایسه کرد. این جام جهانی شرایط خود را دارد و سعی می‌کنیم با برنامه پیش برویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------