اولین پیشنهاد رسمی بارسلونا برای لواندوفسکی رد شد/ منفقی شدن بازگشت گریزمان به تیم ژاوی



لواندوفسکی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بارسلونا اقدامات رسمی خود برای جذب روبرت لواندوفسکی را آغاز کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، تونی خوان مارتی، بارسلونا اولین پیشنهاد رسمی خود برای جذب روبرت لواندوفسکی را به بایرن مونیخ ارائه کرد اما پاسخ باواریایی ها به بلوگرانا منفی بود. اعداد و ارقام دقیق پیشنهاد بارسلونا برای جذب این مهاجم لهستانی نامشخص است. بلوگرانا کار سختی برای جلب رضایت بایرن مونیخ که قصد دارد لواندوفسکی را تا پایان قراردادش در تیم خود حفظ کند، خواهد داشت.

 

این پیشنهاد آغاز مذاکرات طولانی بارسلونا و بایرن مونیخ برای انتقال روبرت لواندوفسکی خواهد بود و این تازه اولین قدم در مسیر جذب این مهاجم است. بارسلونا با روبرت لواندوفسکی به توافق شخصی رسیده است اما قطعاً کار آسانی برای جلب رضایت سران بایرن مونیخ نخواهد داشت.

 

بازگشت گریزمان به بارسلونا منتفی شد

"آنتوان گریزمان" مهاجم فرانسوی این فصل را به‌صورت قرضی از بارسلونا جدا شد و در باشگاه سابق خود اتلتیکومادرید سپری کرد. با نزدیک شدن به اواخر فصل، شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن مطرح شد و گزینه بازگشت به بارسلونا همچنان برای آنتوان گریزمان محتمل است، اخیرا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد گریزمان فصل بعد نیز در ترکیب اتلتیکومادرید حضور خواهد داشت و بازگشت به نوکمپ برای آنتوان گریزمان منتفی است.

 

گریزمان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در همین رابطه چندی پیش میان میگوئل خیل مارین، مدیر اتلتیکو و متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا جلسه‌ای برگزار شد و طرفین به توافق رسیدند که دوران حضور قرضی آنتوان گریزمان در پایتخت اسپانیا حداقل برای یک فصل دیگر نیز تمدید شود. در حقیقت این بازیکن با یک قرارداد قرضی دو ساله با بند خرید اجباری ۴۰ میلیون یورویی در پایان سال دوم راهی اتلتیکو شد. اما بندی در این قرارداد وجود دارد که آنتوان گریزمان باید حداقل ۵۰ درصد از دقایق فصل را در ترکیب قرار بگیرد و این‌گونه گزینه بند خرید اجباری فعال خواهد شد.

 

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو در مورد آینده گریزمان گفت:« گریزمان از نظر من یکی از ۴ بازیکن برتر فوتبال اروپاست. او بازیکن اتلتیکو است و با ما قرارداد دارد. گریزمان فصل بعد نیز با اتلتیکو خواهد بود.»

 

سرزو در مورد بازگشت آلوارو موراتا با اتلتیکو نیز گفت:« در مورد موراتا باید بگویم اطلاع دقیقی ندارم که موضع یوونتوس چیست و قصد فعال کردن بند خرید او را دارند یا خیر. فعلا به ما در این مورد خبر نداده‌اند. ببینیم چه خواهد شد.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------