آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

نتایج مسابقات فوتبال در حضور لژیونرهای ایرانی (1401/02/31)؛ گلزنی قلی‌زاده و پاس گل محرمی



قلی زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شارلروا با گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل خنت شد.

به گزارش ورزش سه، در ادامه بازی‌های هفته ششم و پایانی مرحله گروهی پلی‌آف لیگ کنفرانس ژوپیر لیگ بلژیک در فصل ۲۲-۲۰۲۱، تیم فوتبال شارلروا که برای دومین مسابقه پیاپی علی قلی‌زاده را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در ورزشگاه قلامکو آرنا به مصاف خنت رفت.

 

قلی‌زاده که هفته گذشته یک پاس گل در جریان برتری تیمش مقابل میشلن داده بود، در دیدار برابر خنت نیز درخشان ظاهر شد و توانست در دقیقه ۱۶ روی اشتباه دروازه‌بان حریف و یک ضربه فنی تماشایی، گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

در ادامه تیم خنت یک پنالتی از دست داد و گل تساوی را زد، اما در دقیقه ۲+۹۰ و ثانیه‌هایی پس از خروج قلی‌زاده، شارلروا موفق شد گل دوم را بزند و آخرین بازی فصل ژوپیر لیگ را با پیروزی به پایان ببرد.

 

تیم فوتبال شارلروا که پیش از این موفق به کسب سهمیه اروپایی نشده بود، با برتری ۲ بر یک مقابل خنت به امتیاز ۳۴ رسید و فصل را با حضور در رتبه سوم جدول پلی‌آف لیگ کنفرانس تمام کرد.

 

علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی شارلروا در دیدار مقابل خنت به آمار ۳۶ بازی در ژوپیر لیگ بلژیک دست پیدا کرد و توانست با آمار ۸ گل زده و ۵ پاس گل فصل را به پایان برساند.

 

***

 

گل‌سازی محرمی در جشن قهرمانی دینامو زاگرب

دینامو زاگرب با پاس گل ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر هایدوک اسپلیت شد.

 

در آخرین مسابقه هفته سی و ششم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب در حالی‌که پس از ۱۱ بازی دوباره صادق محرمی را به‌عنوان مدافع راست در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در استادیوم ماکسیمیر با هایدوک اسپلیت رده دومی دیدار کرد.

 

محرمی که انگیزه زیادی برای درخشش در دیدار پایانی فصل لیگ یک کرواسی داشت، در دقیقه ۸ توپ‌گیری خوبی از بازیکن هایدوک اسپلیت داشت، اما در ادامه روی او مرتکب خطا شد.

 

سه دقیق پس از این اتفاق، مدافع کناری ایرانی دینامو زاگرب نفوذ خوبی از جناح راست انجام داد که ارسال خطرناک او را دروازه‌بان هایدوک اسپلیت با خروج به موقع از دروازه مهار کرد و اجازه نداد تبدیل به موقعیت شود و در دقیقه ۴۴ نیز یک پاس بلند خوب به هم‌تیمی‌اش داد، اما توپ به بیرون رفت.

 

محرمی که در تلاش برای درخشش در آخرین مسابقه بود، در دقیقه ۵۳ بازهم نفوذ خطرناکی از سمت راست داشت که این بار پاس او در محوطه جریمه هایدوک اسپلیت به برونو پتکوویچ، با ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد تا دینامو زاگرب به گل اول بازی دست پیدا کند.

 

هایدوک اسپلیت پس از شکست‌ناپذیری در سه مسابقه این فصل لیگ یک کرواسی مقابل دینامو زاگرب، به دنبال زدن گل تساوی برابر این تیم بود که در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده توانست این کار را انجام بدهد.

 

اما این پایان کار نبود و یاران محرمی به شکل شگفت‌انگیزی توانستند در دقایق ۱۰+۹۰ و ۱۲+۹۰ دو گل دیگر بزنند و به پیروزی ۳ بر یک برابر هایدوک اسپلیت برسند تا فصل را با ۷۹ امتیاز در ۳۶ مسابقه لیگ یک کرواسی و فاصله هفت امتیازی نسبت به تیم دوم جدول به پایان ببرند.

 

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که پیش از این در ۹ مسابقه لیگ یک کرواسی به میدان رفته بود، در دهمین و آخرین بازی خود در این رقابت‌ها و شب جشن قهرمانی دینامو توانست دومین پاس گل‌اش را بدهد.

 

***

 

ناکامی پونفرادینا با عابدزاده در رسیدن به لالیگا

تیم پونفرادینا در هفته ماقبل آخر شکست سنگینی مقابل لگانس تجربه کرد.

 

در چارچوب هفته چهل و یکم لیگ دسته دوم اسپانیا، پونفرادینا در خانه به مصاف لگانس رفت و شکست سنگین 3 بر صفر را تجربه کرد.

 

با این شکست پونفرادینا که شانس صعود به پلی آف راه یابی به لالیگا را داشت، 63 امتیازی باقی ماند تا از صعود بازماند.

 

در این مسابقه عابدزاده در ترکیب اصلی حضور داشت و نمایشی ضعیف داشت. 

 

او 3 گل دریافت کرد و نمره ای پایین از سوی سایت سوفااسکور گرفت. 

 

پونفرادینا با 63 امتیاز در رده هشتم جای دارد. 

 

تیم های اول و دوم به صورت مستقیم راهی لالیگا خواهند شد و تیم های سوم تا ششم به صورت پلی آف با هم دیدار خواهند کرد تا یک تیم به سطح اول فوتبال اسپانیا برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------